کرکره پلی کربنات فروشگاهی

کرکره پلی کربنات فروشگاهی

کرکره پلی کربنات فروشگاهی

کرکره پلی کربنات فروشگاهی

کرکره پلی کربنات فروشگاهی نصب در مغازه (Polycarbonate shutters in the shop)

کرکره پلی کربنات فروشگاهی یکی از انواع جدید کرکره‌های برقی است که از آن می‌توان برای درب و پنجره منازل، مجتمع‌های تجاری و در مغازه‌ها استفاده کرد. ظاهر کرکره پلی کربنات فروشگاهی شبیه به شیشه است و بسیار شفاف می‌باشد اما استحکام آن بیشتر از تمامی کرکره‌های برقی است. کرکره پلی کربنات فروشگاهی به علت دارا بودن ظاهر شفاف برای مغازه‌ها بسیار مناسب هستند. با استفاده از این کرکره‌ها می‌توان داخل مغازه را حتی در هنگام بسته بودن کرکره مشاهده کرد و همین امر باعث افزایش فروش مغازه می‌شود.

بااینکه تیغه‌های کرکره پلی کربنات سبک است و نصب آن راحت می‌باشد، توصیه می‌شود برای نصب کرکره پلی کربنات فروشگاهی حتماً از نیروی متخصص و یا نمایندگی مجاز استفاده نمایید؛ چراکه نصب این کرکره‌ها کاری تخصصی است و به مهارت و دقت بالایی نیاز دارد و اگر توسط فرد غیرماهر نصب شود ممکن است ایمنی و کارکرد کرکره دچار اختلال شود. کرکره های پلی کربنات فروشگاهی قابل‌نصب بر روی درب‌ها در اندازه‌های مختلف هستند.

کرکره پلی کربنات فروشگاهی نصب در جواهرفروشی (Polycarbonate shutters installed in jewelry stores)

کرکره پلی کربنات فروشگاهی مغازه جواهرفروشی ازجمله مکان‌هایی است که به امنیت و حفاظت زیادی نیاز دارد. ازاین‌رو نمی‌توان برای این مغازه از هر نوع کرکره‌ای استفاده کرد؛ و باید در انتخاب کرکره پلی کربنات فروشگاهی و درب این مغازه‌ها دقت کافی به خرج داد. یکی از انواع کرکره‌های برقی، کرکره پلی کربنات است. کرکره پلی کربنات فروشگاهی به علت استحکام و امنیت بالایی که دارند، بسیار مناسب جواهرفروشی‌ها، بانک‌ها و صرافی‌ها می‌باشند.

ایران پلی کربنات