تولید کرکره مغازه

تولید کرکره مغازه

تولید کرکره مغازه

تولید کرکره مغازه

تولید کرکره مغازه شفاف به دلیل مجهز بودن به تیغه های بی رنگ به ما توانایی دیدن طرف دیگر کرکره پلی کربنات شفاف را می دهند که این یک حسن بزرگ برای مکان هایی است که دید زیبایی دارند.

تولید کرکره مغازه شفاف پلی کربنات (تولید کرکره مغازه شیشه ای)

تولید کرکره مغازه شفاف پلی کربنات بعد از کرکره آلومینیومی از پرکاربردترین نوع تیغه کرکره برقی است که با تنوع اجرایی بالا جهت انواع کرکره برقی پارکینگ، تولید کرکره مغازه ، پنجره و… مورد استفاده قرار می گیرد.

گاهی افراد به تولبد این نوع کرکره، کرکره برقی شیشه ای می گویند ولی بدنیست که بدانیم در تولید این نوع تیغه کرکره برقی از شیشه استفاده نشده است بلکه مواد اولیه تولید کرکره مغازه کامپوزیت بسیار مستحکم و مقاوم نانو پلی کربنات می باشد.

استحکام مواد پلی کربنات تولید کرکره مغازه به قدری بالا است که در شدید ترن تصادف ها نیز خرد نمی شود، همین شفافیت و استحکام در تولید کرکره مغازه شفاف پلی کربنات نیز وجود دارد.

تولید کرکره مغازه شفاف پلی کربنات نمی تواند مانند یک طلق شفاف یک تکه باشد. این نوع کرکره برقی از قطعات کوچک پلی کربن تولید شده که این قطعات کرکره مغازه بصورت آجر در کنار یکدیگر چیده می شوند و یک دیواره را تشکیل می دهند.

شما با مراجعه به وب سایت ما می توانید ، اطلاعات کامل تولید کرکره مغازه ، جامع و عکس های متعدد از نمونه کارهای تولید کرکره مغازه اتوماتیک را مشاهده نمایید. همچنین در صورت نیاز به محاسبه قیمت تولید کرکره مغازه برقی امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا با مشاوره با کارشناس و دادن  اندازه درب خود از قیمت تولید کرکره مغازه خود مطلع شوید.

ایران پلی کربنات