تیغه کرکره پلی کربنات

تیغه کرکره پلی کربنات

تیغه کرکره پلی کربنات

تیغه کرکره پلی کربنات

تیغه های تیغه کرکره پلی کربنات برقی معمولاً جهت اماکنی نظیر بانکها و صرافی ها که از نظر امنیتی نیاز است در هنگام شب داخل تیغه کرکره پلی کربنات رویت شود کاربرد دارد. تیغه های کرکره پلی کربنات علاوه بر عبور نور و محافظت در برابر اشعه UV ، در مقایسه با سایر کرکره برقی ها بیشترین ضریب ایمنی در برابر سرقت و خرابکاری را دارا و انواع مختلف تیغه کرکره پلی کربنات دارای تائیدیه امنیتی از پلیس پیشگیری نیروی انتظامی می باشد. با توجه به اینکه هر متر مربع از کرکره برقی شفاف حدوداً ۱۱ کیلوگرم وزن دارد ،

توصیه می شود تیغه کرکره پلی کربنات بهمراه موتور ساید مورد استفاده قرار گیرند.

تیغه شفاف یا همان پلی کربنات از مقاومترین پلیمر ساخته شده و با مقاومت بالای خود باعث شده در اماکن امنیتی مختلف از تیغه کرکره پلی کربنات استفاده شود. تیغه کرکره پلی کربنات ضد ضربه ،ضد گلوله ،غیر قابل اشتعال و بسیار شکیل و زیبا، در رنگهای گوناگون از جمله شیشه ای ، دودی ، مسی ، آبی و … ساخته می شوند. تیغه کرکره پلی کربنات شفاف در طرح ها و مدل های مختلف در بازار وجود داردآ اما نکته ی بسیار مهمی که در خرید این نوع کرکره باید به تیغه کرکره پلی کربنات دقت کرد جنس پلی کربنات و وزن تیغه کرکره پلی کربنات می باشد و بسته به نوع کاربرد هر کدام باید انتخاب شود. وزن تیغه های امنیتی پلی کربنات در هر متر مربع باید بالای ۱۰ کیلوگرم باشد .

تیغه کرکره پلی کربنات در وزن های پایین تر فقط کاربرد زیبایی دارد و از حالت امنیتی خارج می شوند.کرکره شفاف یا کرکره پلی کربنات معمولاً جهت اماکنی نظیر بانکها و صرافی ها که از نظر امنیتی نیاز است در هنگام شب داخل آنها رویت شود کاربرد دارد. کرکره شفاف علاوه بر عبور نور و محافظت در برابر اشعه UV ، در مقایسه با سایر کرکره اتوماتیک بیشترین ضریب ایمنی در برابر سرقت را دارا و انواع مختلف تیغه کرکره پلی کربنات دارای تائیدیه امنیتی از پلیس پیشگیری نیروی انتظامی می باشد.

ایران پلی کربنات