کرکره برقی مغازه

کرکره برقی مغازه

کرکره برقی مغازه

کرکره برقی مغازه

تیغه پلی کربنات کرکره برقی مغازه

تیغه های پلی کربنات کرکره برقی مغازه جزو بهترین تیغه های موجود برای کرکره های برقی مخصوصا کرکره های تجاری میباشند . تیغه  کرکره برقی مغازه از جنس پلی کربنات ساخته شده به همین دلیل ظاهری شفاف و شیشه ای دارد . جلوه بسیار زیبا تنها ویژگی این تیغه نیست , بلکه تیغه های پلی کربنات کرکره برقی مغازه از امنیت فوق العاده ای نیز بهره مندند . تیغه کرکره برقی مغازه در برابر ضربات شدید کاملا مقاوم بوده و در برابر شعله و حرارت ضد اشتعال پذیر است . اغلب بانک ها از این تیغه , به دلیل امنیت بسیار بالای کرکره برقی مغازه پلی کربنات و داشتن ظاهر شیشه ای , استفاده مینمایند . استفاده از جنس پلی کربنات باعث شده تا با گذشت زمان تیغه دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نشود و عمری طولانی داشته باشد . وجود این ویژگی ها باعث شده تا تیغه های پلی کربنات کرکره برقی مغازه , گران قیمت ترین تیغه حال حاضر در مقایسه با دیگر تیغه ها باشد.

کرکره برقی مغازه توبلار

این نوع موتور کرکره برقی مغازه برای کرکره های سبک وزن در اندازه های کوچک و رفت آمد متوسط کاملا مناسب است , موتور های توبلار کرکره برقی مغازه , مصرف کنندگان بیشتری نسبت به موتور های دیگر دارد که یکی از دلایل مهم این موضوع , هزینه نگهداری و اصتحلاک پایین این موتور میباشد . موتور های کرکره برقی مغازه توبلار در داخل شفت قرار میگیرند و از دید عموم مخفی هستند , همین مسئله باعث شده تا کرکره مغازه جلوه زیباتری پیدا کند , اما توجه داشته باشد که میزان تردد بالا در این نوع موتور کرکره برقی مغازه باعث ایجاد حرارت شده و در نهایت خسارات و اسیب های جدی به موتور وارد مینماید.

کرکره برقی مغازه ساید

موتور های ساید کرکره برقی مغازه از قدرت و توان بیشتری نسبت به موتور های توبلار سود میبرند , به همین دلیل از این نوع موتور برای کرکره های سنگین وزن در ابعاد بزرگ و همچنین تردد های نا محدود استفاده میشود مانند کرکره فروشگاه ها . موتور های ساید کرکره برقی مغازه بلعکس موتور های توبلار در خارج شفت نصب میشوند تا در هنگام تردد بالا بتواند حرارت ایجاد شده را به خارج منتقل نمایند تا از وارد شدن اسیب و خسارات به موتور جلوگیری شود . هزینه اصتحلاک و نگهداری موتور های ساید کمی بیشتر از موتور های توبلار میباشد.

ایران پلی کربنات