کرکره برقی پلی کربنات

کرکره برقی پلی کربنات

کرکره برقی پلی کربنات

کرکره برقی پلی کربنات

ما تولید کننده کرکره برقی پلی کربنات هستیم. کرکره برقی پلی کربنات شفاف می باشد بیش از ۹۰٪ دید ارائه می دهند ، که زیبایی عالی و قدرت استثنایی را ترکیب می کند. با کاربردهای بسیار متنوع ، از کرکره برقی پلی کربنات ما در همه جا استفاده می شود ، از محفظه ببر در باغ وحش گرفته تا فروشگاه ها و کشتی های تفریحی لوکس.کرکره برقی پلی کربنات در سراسر کشور توسط ادارات برنامه ریزی و بازسازی شهرهای محلی پذیرفته می شوند. آنها برای مراکز شهرهایی که به امنیت بالایی نیاز دارند مناسب هستند .

مجموعه ما شامل سال ها تجربه است. از طراحی اصلی تا اجرای فعلی ، کرکره برقی پلی کربنات ما چندین مرحله از توسعه فناوری را پشت سر گذاشته است. تمام کرکره برقی پلی کربنات ما شفافیت و مقاومت پلی کربنات را با یک فناوری قابل اعتماد ترکیب می کنند. دید مطلوب با حداقل اندازه اتصالات داخلی از ویژگیهای اصلی کرکره برقی پلی کربنات است.

اندازه موتور کرکره برقی پلی کربنات کاملا مناسب با طراحی کاملا محصور است. موتور آن دارای گشتاور راه اندازی بالا ، جعبه دنده داخلی و محافظ حرارتی داخلی است. گیربکس موتور کرکره برقی پلی کربنات دارای یک فرمان دهنده سرعت از نوع گریز از مرکز است که ایمنی را در صورت سقوط آزاد تضمین می کند. در صورت قطع برق ، یک زنجیر دستی بی پایان برای کار دستی از سطح زمین فراهم شده است. برای تنظیم حد بالا و پایین برای حرکت کرکره از سوئیچ های حد قابل تنظیم استفاده می شود.

ایران پلی کربنات