کرکره پلی کربنات شفاف

کرکره پلی کربنات شفاف

شرکت ایران پلی کربنات مفتخر است اعلام کند در زمینه تولید، سرویس، نگهداری، تعمیر و نصب انواع کرکره پلی کربنات شفاف فعالیت می کند.

مواد پلی کربنات به همراه لوله آلومینیومی استحکام را بیشتر می کند . ساختار طراحی کرکره پلی کربنات شفاف مقاومت بالایی در برابر سرقت دارد.

کرکره پلی کربنات شفاف بیش از ۸۰ درصد شفافیت دارد، بنابراین، دید عالی را ممکن می‌سازد . بسته به اندازه و عملکردی که خرید کرکره پلی کربنات شفاف انجام می شود، می توان آنها را به عرض و ارتفاع دلخواه سفارش داد.

طراحی و ساخت کرکره پلی کربنات شفاف

در طراحی و ساخت کرکره پلی کربنات شفاف حداکثر استحکام و انعطاف پذیری فراهم شده است .کرکره پلی کربنات شفاف به راحتی نصب می شوند.

کرکره پلی کربنات شفاف دارای طراحی خاص با میله های فولادی تقویت شده بین پانل ها هستند. طراحی و مواد کرکره پلی کربنات شفاف ما را بسیار قوی و در برابر ورود اجباری مقاوم می کند.

پلی کربنات یک ماده ساخته دست بشر است که به ویژه برای کرکره پلی کربنات شفاف مناسب است. مانند شیشه، شفاف است، اما برخلاف شیشه، شکستن آن بسیار سخت است.

موارد استفاده کرکره پلی کربنات شفاف

کرکره پلی کربنات شفاف به دلیل پایداری، شیک بودن، انعطاف پذیری , برای مراکز تجاری، مارکت ها، بانک ها، دانشگاه ها، مراکز بهداشتی، جواهرات، نمایشگاه های اتومبیل، محبوب شده اند.

ترکیبی از دید بالا با استحکام استثنایی، کرکره پلی کربنات شفاف ما را برای مغازه‌هایی که می‌خواهند کالاهای با ارزشی مانند جواهرات را در معرض نمایش بگذارند ، ایده‌آل می‌کند.

همچنین، کرکره پلی کربنات شفاف برای مکان هایی که به امنیت بالاتری نیاز دارند، به عنوان مثال بانک ها، انتخاب خوبی هستند.

دید بسیار خوب همراه با استحکام استثنایی کرکره پلی کربنات شفاف را به یک کرکره ایده آل تبدیل می کند، زمانی که هم امنیت و هم دید بسیار مهم هستند.

کرکره پلی کربنات شفاف با اثرات شفاف، ضد سرقت، ضد گرد و غبار و باران ساخته شده است. به عنوان جدیدترین جایگزین درب سنتی، به دلیل طراحی جدید و طراحی برجسته مورد توجه طراحان و کاربران قرار گرفته است.

استفاده از کرکره پلی کربنات شفاف برای تزیین ویترین مغازه ها باعث می شود محصولات شما ۲۴ ساعت اثر تبلیغاتی داشته باشند و کالاها را به نمایش بگذارند.کرکره پلی کربنات شفاف انتخاب خوب برای بانک، مخابرات، ایستگاه مترو، بوتیک و بالکن ویلا است.

مزایای محصول کرکره پلی کربنات شفاف

جنس کرکره پلی کربنات شفاف پلی کربنات (چسب ضد گلوله PC)

کرکره از پروفیل آلومینیومی دو لایه ساخته شده است، می تواند در بالا و پایین درب تعبیه شود. دارای ویژگی های ساده و آسان، مقاومت فشرده سازی قوی است.

طراحی پرسپکتیو، جلوه نمایش تبلیغات ، برای فروشگاه های مناطق مرکز شهر با استفاده از پلی کربنات , عملکرد ضد سرقت خوب و اثر خاموش، ویژگی ضد اشعه ماوراء بنفش، عایق حرارتی و صرفه جویی در انرژی دارد.

طراحی وزن، استحکام ساختاری کرکره پلی کربنات شفاف به گونه ای است که آن را، برای استفاده در نمای بزرگ، طراحی ساده ، نصب آسان ، برای نصب برای هر مکان خاص مناسب می کند.

ایران پلی کربنات