کرکره برقی ضد سرقت

کرکره برقی ضد سرقت

کرکره برقی ضد سرقت

کرکره برقی ضد سرقت

امنیت کرکره برقی‌ها به طور کلی مختص به دفاع در برابر عوامل مزاحم انسانی نیست. یکی از ویژگی‌های کرکره برقی ضد سرقت این است که در برابر هر گونه تغییرات جوی و محیطی مقاوم هستند.

کرکره برقی ضد سرقت فقط توانایی بالا یا پایین آمدن را صرفاً ندارند و علاوه بر آن می‌توانند در هر جایی متوقف شوند. از ورود نور خورشید، حشرات و گرد و غبار نیز جلو گیری نماید. معمولاً صاحبین مشاغلی که انبارها و خزانه‌هایی را دارند و یا کالای بسیار گران قیمتی را می‌فروشند، موزه‌ها و کلیه مکان‌هایی که نیاز به امنیت بالا و حساس هستند از کرکره برقی ضد سرقت استفاده می‌کنند.

با توجه به اینکه سایز کرکره برقی درب ورودی آپارتمان و ویلاها کوچک است و همچنین میزان تردد و رفت و آمد در آن مکان ها کم است ، موتور توبلار ، بهترین موتور برای کرکره برقی ضد سرقت است به طور کلی برای بالا بردن میزان امنینت و افزایش ایمنی کرکره برقی ضد سرقت درب ورودی ، لازم است که حتماً جاقفلی نصب شود و همچنین ریل کرکره برقی نیز ، از جنس آهن باشد . توجه کردن به این دونکته برای داشتن امنیت بیشتر ، باعث آرامش و آسودگی بیشتر ، برای کاربران می شود .

تیغه کرکره برقی ضد سرقت

تیغه آلومینیوم
تیغه پلی کربن

کرکره ضد سرقت پلی کربنات

کرکره ضد سرقت پلی کربنات به علت خاصیت ضد شعله ور شدن در مقابل آتش مقاومت بسیار بالایی دارد و از سرایت آتش جلوگیری می کند. تیغه های پلی کربنات ( شفاف ) خاصیت ضد اشعه ماوراء بنفش را نیز دارا می باشند. پلی کربنات در صنعت به عنوان فولاد پلاستیکی نیز شناخته می شود به گونه ای که حتی با چکش و پتک هم قابل شکستن نمی باشد.امروزه کرکره ضد سرقت پلی کربنات به صورت گسترده ای در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و چند سالی است که در کشورمان نیز از استقبال چشم گیری برخوردار شده است.

ارزان‌ترین راه برای دستیابی به حفاظت ضد سرقت: مجهز کردن کرکره برقی ضد سرقت با پیچ‌ها و پیچ‌های ساده در امتداد تخته با شیار می‌باشد. این منع قفل به صورت دستی زمانی از هم جدا خواهد شد که شاتر در موقعیت پایین – انتها (این گزینه نباید در قفل که با محرک موتور کار می‌کند مورد استفاده قرار گیرد).

ایران پلی کربنات