تیغه کرکره پانچ دار

تیغه کرکره پانچ دار

تیغه کرکره پانچ دار

تیغه کرکره پانچ دار

تیغه کرکره برقی سوراخ دار یا پانچ شده آلومینیومی از آلومینیوم کرکره ای دو جداره پانچ دار (دو لایه و تک لایه) بر اساس سفارش مشتری ساخته شده اند. این محصول معمولا در جاهایی نصب می شود که در داخل آن می توانیم داخل مغازه یا ساختمان را ببینیم یا در طرف دیگر درب بسته کمی نور داشته باشیم.کرکره برقی کاملا سوراخ شده یا پانچ شده برای مکانی است که در آن مشتری هنگام خاموش شدن (بسته بودن) کرکره برقی باید از آن چشم اندازی خوبی داشته باشد. از آنجا که این کرکره های برقی مشبک هستند ، نور و هوا با فضای بیرون تبادل می شود.

موارد استفاده تیغه پانچ دار در بیشتر در فروشگاه های طلا و جواهری، ورودی پارکینگ و مجتمع های تجاری و اداری است که با ایجاد حفره های کوچک و بزرگ بر روی تیغه ها ، نمایی از داخل را قابل دید می نماید و باعث امنیت فروشگاهها و مراکز خرید و موسسات می شود مزیت این نوع کرکره پانچ دار قیمت پایین آن است بنابراین اگر قیمت برای شما مهم است، این کرکره برقی گزینه مناسبی است. یکی دیگر از مزیت های این کرکره برقی تعداد پانچ های بیشتر روی ورق هاست که فضای خوبی را برای فضای داخلی فراهم می کند. اگر می خواهیم یک عملکرد بدون صدا برای کرکره وجود داشته باشد، باید گردش آن را تسهیل کنیم بنابراین باید یک دریچه کوچک به کرکره برقی اضافه کنیم.

از پانچ شدن تیغه های آلومینیومی تک جداره این نوع تیغه کرکره برقی ساخته می شود و تیغه های پانچ معمولا به صورت ترکیبی با تیغه های نرمال آلومینیوم جهت زیبایی و همچنین نفوذ نور به داخل محیط نصب از جمله پارکینگ ساختمانهای جنوبی و فروشگاه ها استفاده می شود .لازم بذکر است با توجه به اینکه این تیغه کرکره برقی ها از نوع تک جداره می باشند و از نظر مکانیکی تیغه کرکره پانچ دار مقاومت پایین تری نسبت به سایر کرکره برقی ها دارند استفاده از آن بصورت یک کرکره برقی کامل توصیه نمی شود و حداکثر تا ۶ عدد تیغه پانچ توصیه می شود. بهتر است برای جلوگیری از نفوذ صدا و گرد و غبار از درون پانچ های کرکره برقی پانچ شده این پانچ ها را با تلق شفاف ( پلی کربنات ) پوشانده شوند

ایران پلی کربنات