نصب کرکره برقی شفاف

نصب کرکره برقی شفاف

نصب کرکره برقی شفاف

نصب کرکره برقی شفاف

از آن جایی که کرکره برقی شفاف پلی کربنات یک سر و گردن نسبت به کرکره های دیگر بالا تر است باید گفت که نصب کرکره برقی شفاف کاری بسیار مشکل و هم چنین حساس است به طوری که شما باید برای نصب کرکره برقی پلی کربنات پارکینگ از اشخاص با تجربه و حرفه ای در این راه کمک بگیرید.

نصب کرکره برقی شفاف از تیغه های با جنس پلی کربنات ساخته شده است که دارای جلوه بسیار زیبا و منحصر به فردی است که تا به حال دیده اید و معمولا برای مغازه ها و مکان هایی استفاده می شود که از این کرکره ها جهت نمای زیبا استفاده می کنند.

نصب کرکره برقی شفاف نسبت به سایر کرکره ها بیشترین مقاومت را در برابر سرقت های مختلف دارد و هم چنین بیشتر برای بانک ها مورد استفاده قرار میگیرد. این کرکره یک مزیت نسبت به سایر کرکره ها دارد و آن هم مقاومت در برابر نور خورشید و هم چنین اشعه یو وی به داخل است. تیغه های شفاف کرکره برقی از پلیمر ساخته شده اند از طرفی نصب کرکره برقی شفاف در حال حاضر به بیشترین میزان خود رسیده است و آن هم به دلیل ضد شعله ور شدن پلی کربنات موجود در آن است. نصب کرکره برقی شفاف آن هم بدون رنگ استفاده کنید بیشترین میزان شفافیت را در آن خواهید دید.

ایران پلی کربنات