تیغه کرکره پلی کربنات شفاف

تیغه کرکره پلی کربنات شفاف

تیغه کرکره پلی کربنات شفاف

تیغه کرکره پلی کربنات شفاف

تیغه کرکره پلی کربنات شفاف که در شرکت ما که یک تامین کننده مهم قطعات کرکره است، تامین می شود، خلق منحصر به فردی هستند که از میله های فولادی تقویت شده قرار گرفته بین این تیغه کرکره پلی کربنات شفاف ساخته شده اند.

ترکیب مواد و طراحی تیغه کرکره پلی کربنات شفاف ما را بسیار قوی می کند، با مقاومت بالا در برابر ضربه، آنها را در واقع نشکن کرده است. تیغه کرکره پلی کربنات شفاف را از محصولات با کیفیت شرکت ما انتخاب کنید و اطلاع داشته باشید که هر یک از این مدل ها حداکثر دید و زیبایی ظاهری رو به جلو را برای شما به ارمغان می آورد تا نما برتری داشته باشید که کارکرد، تمیز کردن و نگهداری آن برای سال های آینده آسان است.

در واقع کرکره پلی کربنات را می توان در مکان های مختلفی مانند بانک ها، پارکینگ ها، مجتمع های تجاری و غیره نصب کرد که این کاربرد گسترده آن با کیفیت تیغه کرکره پلی کربنات شفاف بستگی زیادی دارد و این تیغه کرکره پلی کربنات شفاف مزیت های بی شماری دارند.

از مزایای این تیغه کرکره پلی کربنات شفاف می توان به استحکام، اشعه ماوراء بنفش و مقاومت در برابر آتش اشاره کرد و کرکره های پلی کربنات از مواد مختلفی ساخته شده اند و هر کدام برای مکان خاصی استفاده می شوند.

کرکره های پلی کربنات با توجه به مدل و جنس تیغه کرکره پلی کربنات شفاف به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و از آن ها در دکوراسیون داخلی شرکت و هم برای درب آن استفاده می شود. تمامی تیغه کرکره پلی کربنات شفاف از استحکام بالایی برخوردار بوده و شرکت ما کاملا این ویژگی ها را تضمین می کند چرا که تیغه کرکره پلی کربنات شفاف قابلیت ساختن کرکره ضد سرقت را دارا می باشند.

در شرکت ما قیمت تیغه کرکره پلی کربنات شفاف با توجه به مدل آن متفاوت است و نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت و هزینه نهایی ساخت و نصب آن به عوامل مختلفی مانند اندازه کرکره، رنگ آن، برندهای تولید کننده و ارتفاع و ضخامت تیغه کرکره پلی کربنات شفاف بستگی دارد.

زیرا هرچه ضخامت تیغه بیشتر باشد، استحکام آن بیشتر است، بنابراین پرده هایی با تیغه های ضخیم تر گران تر می باشد. برای اطلاع از قیمت ها و آگاهی از چگونگی سفارش و تحویل قطعات مورد نیاز خود با کارشناسان ما در قسمت فروش تماس بگیرید.

ایران پلی کربنات