تیغه پلی کربنات لوله ای

تیغه پلی کربنات لوله ای

تیغه پلی کربنات لوله ای

تیغه پلی کربنات لوله ای

در مقابل نوع دیگر کرکره شفاف، تیغه پلی کربنات لوله‌ ای بوده که در آن بین تیغه‌ های پلی‌ کربنات لوله قرار می‌ دهند. جنس این لوله‌ ها معمولا از جنس استیل یا آلومینیوم است. لازم به ذکر است که این نوع کرکره شفاف از زیبایی بیشتری نسبت به نوع دیگر آن برخوردار است. شفافیت یکی از خصوصیات اصلی کرکره پلی کربنات یا کرکره شفاف بوده که در کرکره‌ های بدون رنگ میزان شفافیت به بیشترین درجه خود می‌ رسد. به علت شفافیت خاصی که این نوع کرکره‌ ها دارند به آن‌ ها کرکره شیشه‌ ای نیز می‎گویند این در حالی که همان‌ طور گفته شد جنس آن‌ ها از شیشه نیست.

تیغه پلی کربنات شفاف لوله ای نیز همانند تیغه پلی کربنات غضروف دار می باشد بدین صورت که برای اتصال پانل های تیغه پلی کربنات و ایجاد یک تیغه یک دست و کامل بین آنها از لوله هایی استفاده می شودکه جنس این لوله ها می توان از استیل و یا آلومینیوم باشد. تیغه پلی کربنات شفاف لوله ای برای مکان هایی با عرض باشو بزرگ مناسب می باشد. ویژگی که این نوع تیغه ها دارند امکان ترکیب تیغه پلی کربنات شفاف با سایر تیغه های کرکره برقی می باشد، همچنین می توان انواع قفل الکترومکانیکی و الکتریکی بر روی آن نصب نمود و انتخاب آن به عهده مشتری یا کارفرما می باشد.

به عنوان نسل جدید شاتر های کرکره رو لاپ به بازار معرفی شدند. موارد مصرف تیغه کرکره پلی کربنات لوله ای پاساژهای پارکینگ هایی که نیاز به نور دارند واحد های تچاری برای بهتر دیده شدن در هنگام پایین بودن تیغه کرکره پلی کربنات لوله ای داشتن امنیت نسبتا بالا و شفافیت ان که باعث دیده شدن طرف مقابل میباشد دلیل استفاده از این تیغه پلی کربنات لوله ای میباشد. ترکیب پلی کربنات با لوله استیل باعث افزایش امنیت و زیبایی بیشتر این محصول شده است.

ایران پلی کربنات