کرکره شفاف مغازه

کرکره شفاف مغازه

کرکره شفاف مغازه

کرکره شفاف مغازه

شرکت ما با تامین کرکره شفاف مغازه در سراسر کشور توسط بخش های برنامه ریزی شهری و بازسازی محلی پذیرفته می شوند. زیرا کرکره شفاف مغازه برای مراکز شهری مناسب هستند که در آن به امنیت بالایی نیاز است و در کرکره شفاف مغازه نمایش محصول ۲۴ ساعته اتفاق می افتد و از این جهت محدودیتی وجود ندارد. همچنین کرکره شفاف مغازه ما ۱۰۰% قابل بازیافت هستند و کمترین میزان کربن در تولید آن ها به کار رفته است.

کرکره شفاف مغازه در شرکت ما همراه با کمک طراحی فنی ارائه می شود و این کرکره ها بسیار مقاوم می باشد و به عبارت دیگر تحت استفاده معمولی خراشیده نمی شود، ترک نمی خورد یا نمی شکند و شفافیت واضح خود را برای چندین سال حفظ کرد و بی صدا عمل می کند. تیم ما با سال ها تجربه در زمینه تامین و فروش کرکره شفاف مغازه حضور دارد و هدف ما ارائه بهترین خدمات به همه مشتریان است.

تمام کرکره شفاف مغازه ما به صورت سفارشی در تاسیسات تولیدی ما در کشور مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته می شوند و علاوه بر عملکرد، کرکره شفاف مغازه مورد استفاده در کسب و کارها از سطح خاصی از جذابیت زیبایی برخوردار هستند.

زیرا که ما طیف وسیعی از پرداخت‌ها از جمله پلاستیزول و پوشش پودری را در انواع رنگ‌ها ارائه می‌کنیم و چه به دنبال نمایش رنگ‌های برند شرکت خود باشید یا به سادگی به ظاهری ساده نیاز داشته باشید، کرکره شفاف مغازه ما در عین ارائه تصویری تمیز و حرفه‌ای برای کسب و کار شما مسئولیت خود را به خوبی انجام می دهند.

علاوه بر این، تیم ما می‌تواند گزینه‌های کرکره شفاف مغازه متنوعی را برای یک پرداخت واقعاً متناسب ارائه دهد که می تواند مطابق با عوامل طراحی و هزینه شما مونتاژ شود. کرکره شفاف مغازه ما با دو مدل در دسترس هستند و ما همچنین می‌توانیم صفحه های دید را در کرکره‌ خود بگنجانیم.

کرکره شفاف مغازه با مقرراتی بسیار مهم از جمله باز شدن ایمن، بارگذاری باد، نیروهای عملیاتی، مقاومت مکانیکی و پایداری، تضمین می‌کند که همه تاسیسات با آخرین قوانین مطابقت دارند.

به عنوان استاندارد، همه کرکره شفاف مغازه با قابلیت کارکرد دستی یا الکتریکی، دارای علامت CE هستند. شرکت ما که یک تامین کننده کرکره شفاف مغازه و قطعات آن می باشد به شما پیشنهاد می دهد برای آگاهی از قیمت ها با کارشناسان ما تماس بگیرید و از خدمات خرید از ما نظیر ضمانت کیفیت محصول برخوردار شوید.

ایران پلی کربنات