کرکره شیشه ای ویترین فروشگاه

کرکره شیشه ای ویترین فروشگاه

کرکره شیشه ای ویترین فروشگاه

کرکره شیشه ای ویترین فروشگاه

کرکره شیشه ای ویترین فروشگاه و  مغازه معمولاً اولین چیزی است که یک مغازه دار به فکر آن است. زیرا در مغازه و فروشگاه ها امنیت و ضد سرقت بودن کرکره شیشه ای ویترین فروشگاه همیشه حرف اول را می زند و سپس افراد به جنبه های دیگری مانند زیبایی و جنبه های رفاهی می پردازند.

از قابلیت های کرکره شیشه ای ویترین فروشگاه این میباشد که در زمان بسته بودن فروشگاه ها و یا مراکز تجاری محصولات داخل فروشگاه ها به خوبی رویت می گردد و به نمایش گذاشته می شود.

“شفاف تر از شیشه … مستحکم تر از فولاد” این شعار عمومی تولید کنندگان کرکره شیشه ای ویترین فروشگاه است. برای اثبات این موضوع می توانیم چراغ جلوی خودروهای خارجی را مثال بزنیم که با توجه به استاندارهای اتحادیه اروپا نباید در هنگام تصادف خرد شوند تا خرده شیشه بر روی سطح جاده ها نریزد. بنابراین استحکام مواد کرکره شیشه ای ویترین فروشگاه به قدری بالا است که در شدید ترن تصادف ها نیز خرد نمی شود، همین شفافیت و استحکام دقیقاً در کرکرکره شیشه ای ویترین فروشگاه نیز وجود دارد.

شما با مراجعه به وب سایت ما می توانید ، اطلاعات کامل ، جامع و عکس های متعدد از نمونه کارهای کرکره شیشه ای ویترین فروشگاه را مشاهده نمایید. همچنین در صورت نیاز به محاسبه قیمت کرکره شیشه ای ویترین فروشگاه این سایت بصورت آنلاین این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا با وارد کردن اندازه درب خود از قیمت کرکره مغازه خود مطلع شوید.

کرکره شیشه ای ویترین فروشگاه علاوه بر عبور نور و محافظت در برابر اشعه UV ، در مقایسه با سایر کرکره اتوماتیک بیشترین ضریب ایمنی در برابر سرقت را دارد و انواع مختلف آن دارای تائیدیه امنیتی از پلیس پیشگیری نیروی انتظامی می باشد. کرکره شیشه ای ویترین فروشگاه موجب افزایش دید نسبت به کرکره های غلتکی آلومینیومی می شود.لازم بذکر است تیغه های کرکره شیشه ای ویترین فروشگاه را می توان بصورت ترکیبی با سایر تیغه های کرکره برقی استفاده نمود و یا حتی در صورت نیاز می توان با افزودن مواد و یا انجام سند بلاست آن را به کرکره اتوماتیک مات تبدیل کرد.

ایران پلی کربنات