کرکره پلی کربنات برقی

کرکره پلی کربنات برقی

کرکره پلی کربنات برقی

کرکره پلی کربنات برقی

این تیغه های کرکره برقی پلی کربنات  معمولاً جهت اماکنی نظیر بانک ها و صرافی ها که از نظر امنیتی نیاز است در هنگام شب داخل  پلی کربنات رویت شود کاربرد دارد. این کرکره برقی پلی کربنات علاوه بر عبور نور و محافظت در برابر اشعه UV، در مقایسه با سایر کرکره برقی پلی کربنات بیشترین ضریب ایمنی در برابر سرقت و خرابکاری را دارا و انواع مختلف آن دارای تائیدیه امنیتی از پلیس پیشگیری نیروی انتظامی می باشد. با توجه به اینکه هر مترمربع از کرکره برقی شفاف پلی کربنات حدوداً ۱۱ کیلوگرم وزن دارد، توصیه می شود این تیغه ها به همراه موتور ساید مورد استفاده قرار گیرند.

این تیغه ها از مواد پلی کربنات با مقاومت مکانیکی بسیار بالا و مقاوم در برابر ضربه در رنگهای گوناگون از جمله شیشه ای، دودی رنگ، برنز، آبی، مسی رنگ و … ساخته می شوند. کرکره های برقی شفاف پلی کربنات بدون رنگ بیشترین شفافیت را دارا است و با توجه به نیاز کارفرما امکان تولید آن با رنگ های گوناگون وجود دارد و در صورت نیاز می توان با افزودن مواد و یا انجام سند بلاست آنرا به کرکره برقی مات تبدیل نمود.

تیغه های کرکره برقی شفاف پلی کربنات با استفاده از لوله های آلومینیومی یا زوارهای آلومینیومی و یا لوله استیل به یکدیگر متصل می شوند. جهت کرکره برقی  پلی کربنات با عرض دهنه کوچک (حدوداً تا ۴ متر) از کرکره برقی شفاف با لوله و یا زوار آلومینیومی استفاده می شود ولی برای پروژه هایی با عرض دهنه بزرگ و همچنین پروژه هایی که امنیت و خاصیت ضد سرقت پلی کربنات برای ما از اهمیت برخوردار است کرکره برقی شفاف با لوله استیل توصیه می گردد. لازم بذکر است تیغه های کرکره برقی شفاف را می توان بصورت ترکیبی با سایر تیغه های کرکره برقی استفاده نمود

ایران پلی کربنات