کرکره مغازه دستی

کرکره مغازه دستی

کرکره مغازه دستی

کرکره مغازه دستی 

کرکره های مغازه دستی آنهایی هستند که با استفاده از مکانیسم که دارند با دست خود را آن باز و بسته می کنید. کرکره مغازه دستی به دلیل اینکه مقرون به صرفه ترین نوع کرکره برای نصب هستند بسیار محبوب اند. کرکره های مغازه دستی هم می تواند برای درب و هم پنجره مورد استفاده قرار گیرد و میل لنگ در قسمت داخلی کرکره مغازه دستی یا پنجره قرار گرفته است تا بتوانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.تنها موردی که باید در مورد کرکره های مغازه دستی به آن توجه کنید این است که شما باید هر روز به همه درها و پنجره های خود سر بزنید و در صورت نیاز خود آنها باز یا بسته کنید.

تفاوت کرکره برقی با کرکره دستی در چیست

  • کرکره مغازه دستی به‌ ویژه برای چند درب و پنجره کوچک مانند جلو مغازه‌های کوچک که تنها نیاز به باز و بسته شدن یک‌ بار در روز دارند، مناسب می‌باشد اما مطمئنا هیچ‌ چیز جای آرامش و کاربرد راحت نوع کرکره معازه برقی را نخواهد گرفت.
  • به‌ طور معمول کرکره های مغازه دستی، جلوه و زیبایی کرکره معازه برقی را ندارند و در همه‌ کاربردهای خود فضای زیادی را اشغال می‌ کنند و نیاز به فعالیت فیزیکی در باز و بسته نمودن آن دارید. برای همین تنها برای کسب‌ و کارهای کوچک میشود گفت مناسبند و برای مکان‌ های بزرگ مناسب نیستند.
  • اگر فردی نیاز به باز و بسته کردن کرکره معازه خود به چندین مرتبه در روز داشته باشد، مطمئنا استفاده از کرکره مغازه دستی بسیار طاقت‌ فرسا است پس استفاده از آن معقولانه و کارآمد نیست.
  • کرکره مغازه برقی امروزه با پیشرفت تکنولوژی سیستم کنترل اثرانگشت و ورود کد دیجیتال امنیت بیشتری در استفاده از آن برای شما به ارمغان آورده است
  • ایران پلی کربنات