کرکره مغازه پلی کربنات

کرکره مغازه پلی کربنات

کرکره مغازه پلی کربنات

کرکره مغازه پلی کربنات

کرکره مغازه شفاف پلی کربنات نمی تواند مانند یک طلق شفاف یک تکه باشد. کرکره مغازه پلی کربنات از قطعات کوچک پلی کربن تشکیل شده که این قطعات بصورت آجر در کنار یکدیگر چیده می شوند و یک دیواره را تشکیل می دهند. لذا باید توجه داشته باشید که کرکره مغازه پلی کربنات هیچگاه مانند یک شیشه یکسره نیست، بلکه مانند قطعات کوچک شیشه ای است که در کنارهم چیده شده اند.

کرکره برقی مغازه پلی کربنات، بعد از کرکره آلومینیومی پرکاربردترین نوع تیغه کرکره برقی است که به وفور جهت انواع کرکره برقی پارکینگ، کرکره برقی مغازه پلی کربنات ، پنجره و… مورد استفاده قرار میگیرد. گاهی افراد به این نوع کرکره برقی مغازه پلی کربنات، کرکره برقی شیشه ای می گویند ولی بدنیست که بدانیم در تولید تیغه کرکره برقی مغازه پلی کربنات از شیشه استفاده نشده است بلکه مواد اولیه آن کامپوزیت بسیار مستحکم و مقاوم نانو پلی کربنات می باشد. کرکره برقی شفاف پلی کربن دارای تاییدیه امنیتی پلیس پیشگیری می باشد و استحکام کرکره برقی مغازه پلی کربنات به مراتب بالاتر از کرکره برقی آلومینیومی و گالوانیزه است لذا به کرکره مغازه پلی کربنات ، کرکره برقی ضد سرقت نیز می گویند.

کرکره مغازه پلی کربنات علاوه بر عبور نور و محافظت در برابر اشعه UV ، در مقایسه با سایر کرکره اتوماتیک کرکره مغازه پلی کربنات بیشترین ضریب ایمنی در برابر سرقت را دارد و انواع مختلف کرکره مغازه پلی کربنات دارای تائیدیه امنیتی از پلیس پیشگیری نیروی انتظامی می باشد. کرکره مغازه پلی کربنات شفاف موجب افزایش دید نسبت به کرکره های غلتکی آلومینیومی می شود.لازم به ذکر است تیغه های کرکره مغازه پلی کربنات شفاف را می توان بصورت ترکیبی با سایر تیغه های کرکره برقی استفاده نمود و یا حتی در صورت نیاز می توان با افزودن مواد و یا انجام سند بلاست آن را به کرکره مغازه پلی کربنات اتوماتیک مات تبدیل کرد.

ایران پلی کربنات