کرکره مغازه ضدسرقت

کرکره مغازه ضدسرقت

کرکره مغازه ضدسرقت

کرکره مغازه ضدسرقت

کرکره برقی مغازه ضد سرقت این امکان را برای شما فراهم می کند تا شما اطمینان پیدا کنید مکانی که برای آن کرکره مغازه ضدسرقت نصب کرده اید کاملاً ایمن است و هیچ کس نمی تواند به آن جا دسترسی پیدا کند.

انواع کرکره مغازه ضدسرقت

کرکره مغازه ضدسرقت امروزه با وجود موتور و سیستم های پر قدرت دیگر نیازی به بالا و پایین آوردن با اهرم یا میله و اینکه بدون از قدرت انسانی خرج شود می توان با استفاده از یک ریموت امکان باز و بسته شدن کرکره مغازه ضدسرقت فراهم می شود .

اما این کرکره برقی مغازه ضدسرقت با چه سیستمی این امنیت را چندین برابر می‌کند در این نوع کرکره برقی یک قفل در سمت چپ و قفل در سمت راست تیغه انتهایی کرکره برقی وجود دارد. شما بعد از پایین آوردن کرکره مغازه ضدسرقت برقی توسط ریموت می‌توانید قفل را در جا قفلی بندید و دیگر جریان برق در مدار و موتور وجود نخواهد داشت و دیگر ریموت کار نخواهد کرد. و فقط خود شما می‌توانید کرکره مغازه ضدسرقت را بالا و یا پایین بیاورید.

مزایای استفاده از کرکره برقی ضد سرقت

* کرکره مغازه ضدسرقت دارای سنسورهایی مخصوصی هستند که در صورت ورود شخص مشکوک به ساختمان به صورت خودکار بالا و یا پایین می‌روند و یا چراغ‌ها خاموش و روشن می‌شوند.

* با نصب کرکره مغازه ضدسرقت برقی تنها شما می‌توانید آن را پایین و یا بالا آورید. امنیت آن را چندین برابر می‌کند.

* کرکره برقی ضد سرقت فقط توانایی بالا یا پایین آمدن را صرفاً ندارند و علاوه بر آن می‌توانند در هر جایی متوقف شوند.

* کرکره مغازه ضدسرقت پلی کربنات از ورود نور خورشید جلوگیری نمیکند، حشرات و گرد و غبار نیز جلو گیری می نماید.

*  کرکره مغازه ضدسرقت معمولاً صاحبین مشاغلی که انبارها و خزانه‌هایی را دارند و یا کالای بسیار گران قیمتی را می‌فروشند، موزه‌ها و کلیه مکان‌هایی که نیاز به امنیت بالا و حساس هستند از کرکره برقی ضد سرقت استفاده می‌کنند.

* قیمت کرکره مغازه ضدسرقت برقی مناسب است و هزینه های جانبی زیادی ندارد.

ایران پلی کربنات