تیغه کرکره آلومینیومی

تیغه کرکره آلومینیومی

تیغه کرکره آلومینیومی

تیغه کرکره آلومینیومی

شرکت ما به عنوان یک تامین کننده معتبر در زمینه ارائه تیغه کرکره آلومینیومی در کشور است که با این تیغه کرکره آلومینیومی می توان در عرصه تولید و تعمیر درب های برقی آلومینیوم، درب های هوشمند گاراژ، درب های ضد حریق، درب های صنعتی، درب های برقی هوشمند، درب های القایی اتوماتیک شیشه ای فعالیت کرد.

ما همیشه به کیفیت گرایی به عنوان یکی از مهمترین الزامات نگریسته ایم و در ارائه تیغه کرکره آلومینیومی در درجه اول ایمنی، در درجه اول شهرت پایبند هستیم و از صمیم قلب خدمات با کیفیت بالا را برای مشتریان جدید و قدیمی ارائه می دهیم.

ما خط تولید تیغه کرکره آلومینیومی خود را برای تخته های آلومینیومی با فوم پر شده، پروفیل های آلومینیومی اکسترود شده، پوشش پودری، ریخته گری، برش و خمش پانل، برش پروفیل آلومینیوم و فولاد، پانچ راه اندازی کرده ایم.

شرکت ما تیم های حرفه ای برای طراحی، تولید، کنترل کیفیت و نصب دارد و می تواند هر دو اجزای کرکره غلتکی و کرکره کامل آماده برای نصب را تامین کند. تیغه کرکره آلومینیومی برای کاربردهای مختلف این کرکره ها در مکان هایی از جمله مدارس، بیمارستان ها، مغازه ها، اماکن تجاری و مسکن خصوصی مناسب هستند و آنها درجات بالایی از امنیت را در برابر نفوذ صدا و از دست دادن گرما در طول زمستان ارائه می دهند.

تیغه کرکره آلومینیومی خارجی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می تواند در انواع کاربردها مورد استفاده باشد. تیغه کرکره آلومینیومی و کاربرد آن در کرکره عمدتاً در کاربردهای تجاری مصرف می شود و البته تیغه کرکره آلومینیومی به عنوان یک روکش شیک برای محل کار یا زندگی خود استفاده کنید تا تمام قسمت هایی را که گاهی اوقات مجبورید در اطراف خانه داشته باشید پنهان کنید.

تیغه کرکره آلومینیومی برای رفع نواقص کرکره و ساخت آن در شرکت ما تامین می شود و در رنگ های پودری استاندارد یا رنگ های سفارشی موجود می باشد.

برای سفارش و انتخاب تیغه کرکره آلومینیومی از بین رنگ های متعدد ارائه شده می توانید با کارشناسان ما مشورت کنید و حتما برای مطابقت دادن دقیق رنگ، حتماً از رنگ انتخابی اطمینان داشته باشید.

تیغه کرکره آلومینیومی با رنگ های پودری و روکش استاندارد ارائه می شود و ما به عنوان تامین کننده این قطعات به شما پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید در مورد تیغه کرکره آلومینیومی و یا سایر محصولات مرتبط بیشتر اطلاعات داشته باشید، لطفا با ما تماس بگیرید.

ایران پلی کربنات