کرکره برقی مغازه

کرکره برقی مغازه

کرکره برقی مغازه

کرکره برقی مغازه

شاید آشنا ترین نوع کرکره اتوماتیک ، همان کرکره برقی مغازه است.

کرکره برقی مغازه معمولاً بصورت دورپیج بیرون نصب می شوند و دورپیچ یا همان رول کرکره برقی مغازه داخل تابلو مغازه قرار می گیرد. ولی در بعضی مواقع با توجه به شرایط خاص محل نصب کرکره برقی مغازه می توان دورپیچ و رول کرکره برقی به سمت داخل مغازه نصب گردد. کرکره برقی مغازه در مراکز خرید ، پاساژ ها ، مجتمع های تجاری و فود کورت ها معمولاً کرکره برقی به صورت رول به داخل نصب می شود و کرکره برقی در مغازه ها و فروشگاه های مجود در سطح شهر و در کوچه و خیابان و بازار های محلی عموماً رول و در و پیچ به سمت بیرون و داخل تابلو قرار می گیرد.

تیغه کرکره برقی مغازه از نظر مقاومت در سطح بالایی قرار دارد و ضامن اصلی امنیت مغازه یا کارگاه است و در بحث اسیب پذیری در رده اخر قرار می گیرد و در موارد محدودی ممکن است کرکره برقی مغازه دچار ایراد و مشکل شود.

کرکره‌های برقی مغازه و فروشگاه

کرکره برقی برای درب مغازه‌ها و فروشگاه‌ها می‌توان از انواع کرکره‌های برقی استفاده کرد. تیغه‌‌ای که در کرکره‌های برقی مغازه‌ها استفاده می‌شود عمدتا تیغه‌ی آلومینیوم است. برای دوام بالاتر و صدای کمتر کرکره برقی مغازه بهتر است که در این تیغه از بیلت ۶۰۶۳ آلومینیوم استفاده شود.

انواع تیغه کرکره برقی مغازه و فروشگاه

کرکره برقی مغازه شفاف و پلی کربنات یکی از تولیدات عمده در مجموعه ما می باشد. و استقبال بالایی از کرکره برقی مغازه پلی کربنات و ضد سرقت شده است.

معمولا از تیغه کرکره آلومینیوم برای مغازه هاو بوتیک ها استفاده میشود یکی از نکات مهم در انتخاب تیغه آلومینیوم جهت کرکره برقی اینست که از بیلت ۶۰۶۳ آلومینیوم استفاده شده باشد تا مستحکم تر باشد و صدای کمتری ایجاد کند و همچنین دوام آن را زیاد میکند

نکته مهم در انتخاب تیغه کرکره برقی مغازه ۱۰۰ دوپل اینست که بیشتر برای فروشگاههای ارتفاع و عرض زیاد مورد استفاده قرار میگیرد ، یکی از پر مصرف ترین تیغه های کرکره برقی آلومینیوم تیغه ۸۰ یک پل است .

برای هماهنگی نمای فروشگاه با نمای کلی ساختمان بهتر است از کرکره برقی غیر سفید یا یا کرکره برقی بصورت ترکیبی از کرکره برقی آلومینیوم و تیغه کرکره برقی پانچ و یا ترکیب تیغه کرکره آلومینیوم و تیغه کرکره پلی کربن شفاف استفاده کرد و همچنین مانند طلا فروش ها یا صرافی ها …. باید از کرکره برقی با تیغه کرکره پلی کربن شفاف برای مغازه ها استفاده کرد برای امنیت این مغازه ها بالاتر رود .

ایران پلی کربنات