پلی کربنات کرکره ای شفاف

پلی کربنات کرکره شفاف

پلی کربنات کرکره شفاف

پلی کربنات کرکره ای شفاف

کرکره تیغه های شفاف یا اصطلاحاً شیشه ای که برای تولید دربهای کرکره استفاده می شوند از لحاظ فیزیکی و مکانیکی خواص متفاوتی نسبت به سایر تیغه ها و موادی که برای تولید کرکره های برقی استفاده می شوند دارند.این تیغه های شفاف پلی کربنات دارای مزیت هایی نسبت به سایر تیغه های کرکره اتوماتیک هستند که در زیر به این مزایا اشاره می شود:مقاومت بسیار بالای پلی کربنات در برابر ضربات شدید با چکش، پتک، دیلم ،مقاومت حرارتی بالاپلی کربنات  و نسوز بودن. تحمل حرارت تا ۷۰۰درجه سانتیگراد پلی کربنات . ،مقاومت به نفوذ گلوله در تیغه های پلی کربنات استاندارد مورد تایید پلیس پیشگیری.قابلیت عبور نور و امکان دیده شدن محیط داخل پلی کربنات  خصوصا برای فروشگاهها، بانکها ،شفافیت در حد شیشه ای معمولی. ،مقاومت تا حدود ۳۰۰ برابر بیشتر از شیشه معمولی. ،انعطاف پذیری بسیار بالاپلی کربنات .،مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش Anti UV.،ضد زنگ زدگی و اکسیداسیون.،بهترین گزینه برای مناطق با رطوبت بالا.

تیغه ها به عنوان رول شاتر کرکره نقش عمده و اصلی را در راه اندازه انواع کرکره ها دارند به همین دلیل انتخاب و استفاده از یک تیغه مناسب یک نیاز ضروری برای انواع کرکره برای نصب در محل های متفاوت می باشد . یکی از کرکره تیغه های باکیفیت و پرطرفدار را می توان با نام تیغه پلی کربنات شفاف معرفی نمود. این تیغه های از جنس پلیمر های پلی کربن که مقاومت بسیار بالایی که دارد و در رنگ های مختلفی ساخته می شود. نوع بدو.ن رنگ تیغه پلی کربنات شفاف، نسبت به سایر رنگ ها دارای شفافیت بسیار بالایی می باشد. نوع رنگ آن بر اساس انتخاب و سلیقه کارفرما قابل تولید می باشد حتی می توان با انجام فرایند سندبلاست این تیغهای را به صورت مات نیز تولید کرد.

کرکره تیغه پلی کربنات شفاف علاوه بر زیبایی که به دلیل ظاهر شکیل به مکان می دهند ایمنی و امینت آن مکان را به دلیل استحکام و مقاومت بالای تیغه بوجود می آورند. شفاف بود کرکره تیغه پلی کربنات عاملی است برای ایجاد زیبایی و مقاومت و همچنین این امکان قابل رویت بودن فضا برای فروشگاهها و مراکز تجاری یک فرصت می بادش تا حتی در صورت تعطیل بودن اجناس دیده شده و امکان بازگشت مشتری برای خرید به مکان وجود داشته باشد.

ایران پلی کربنات