کرکره شفاف پلی کربنات

کرکره شفاف پلی کربنات

کرکره شفاف پلی کربنات

کرکره شفاف پلی کربنات

کرکره شفاف پلی کربنات معمولا برای افزایش دید و امنیت برای بالکن تجاری و مسکونی استفاده می شود. کرکره شفاف پلی کربنات از پانل های پلی کربنات و لولاهای آلومینیوم ساخته شده اند. این سطح بالایی از امنیت را فراهم می کند و در برابر ضربه مقاوم است. این سیستم برای دوام طولانی مدت ، سازگار با محیط زیست ، صرفه جویی در انرژی و بسیار غیر قابل تخریب طراحی شده است ، بنابراین کرکره شفاف پلی کربنات ضد سرقت است. این کرکره ها ایده آل هستند .

از کرکره شفاف پلی کربنات برای ، بوتیک های جواهرات ، نمایشگاه و دهانه های بانک برای جدا کردن دستگاههای خودپرداز و از عملیات داخلی ؛ گالری های هنری و موزه ها ؛ سالن های زیبایی ؛ مراکز خرید ،و فروشگاه های خرده فروشی ؛ گاراژ تجاری و مسکونی ؛ و مراکز حمل و نقل مانند فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن استفاده می شود .

کرکره شفاف پلی کربنات ، بهترین گزینه برای هر ایوان ، پاسیو ، یا فضای تفریحی در فضای باز است. ایده آل برای عصرهای خنک تر ، از هر منطقه در برابر آب و هوا محافظت کنند. کرکره شفاف بالکن چنین گزینه ای همه کاره است .

با کرکره شفاف پلی کربنات دیگر در فضای باز تحت تأثیر باران یا باد قرار نمی گیرید. کرکره شفاف پلی کربنات در تابستان برای دیدن مناظر و یا برای نظارت بر فعالیتهای بازی کودکان. با پاسیو شیک ، مقرون به صرفه ، بسیار مناسب می باشد . کرکره شفاف پلی کربنات با توجه به بودجه شما نصب می شود .

ایران پلی کربنات