کرکره پلی کربنات نصب در مغازه‌ها

کرکره پلی کربنات نصب در مغازه‌ها

کرکره پلی کربنات نصب در مغازه‌ها(Polycarbonate shutters installed in shops):کرکره پلی کربنات یکی از انواع کرکره‌ها برقی می‌باشد که از آن در مکان‌های مختلفی استفاده می‌شود اما این کرکره بیشتر مناسب محیط‌هایی است که به امنیت زیادی نیاز دارد. مثلاً استفاده از این کرکره در مغازه‌هایی مانند طلافروشی، صرافی و بانک‌ها بسیار متداول است. میزان ایمنی این کرکره بسیار بالاست و به‌نوعی کرکره ضد سرقت و نشکن محسوب می‌شود.

کرکره پلی کربنات قابل‌نصب بر روی درب مغازه‌های دیگر نیز می‌باشد و نمایی زیبا به مغازه می‌دهد. این کرکره دارای رنگ‌بندی متنوعی است تیغه‌های آن بسیار شفاف است، همین تیغه شفاف باعث می‌شود در زمان بسته بودن مغازه نیز داخل آن قابل‌مشاهده باشد و مشتریان مغازه افزایش یابد. در این مطلب قصد داریم شمارا با انواع کرکره پلی کربنات نصب در مغازه‌ها آشنا نماییم.

انواع کرکره پلی کربنات نصب در مغازه‌ها

کرکره‌های پلی کربنات دارای تیغه‌ها و مدل‌های مختلفی هستند. از بیشتر مدل‌ها می‌توان برای مغازه‌ها استفاده کرد؛ اما برخی از انواع جلوه بهتری به مغازه می‌دهند و امنیت بیشتری دارند. به‌طورکلی برخی از انواع کرکره پلی کربنات نصب در مغازه‌ها عبارت‌اند از:

  • کرکره شفاف: کرکره شفاف دارای تیغه‌هایی شبیه به شیشه است اما جنس این تیغه‌ها از مواد پلیمری و پلی کربنات ساخته‌شده است و ضد خش و شکستگی می‌باشد. کرکره شفاف از رنگ‌بندی متنوعی برخوردار است و می‌توان رنگ کرکره را با توجه به سبک دکوراسیون مغازه خود انتخاب کرد. از کرکره شفاف بیشتر در مغازه‌های داخل پاساژ استفاده می‌شود. البته این مدل کرکره دارای نوع دیگری به­نام کرکره آینه‌ای است که از آن می‌توان برای درب مجتمع‌های مسکونی و پارکینگ منازل استفاده کرد.
  • کرکره غضروف­دار: کرکره‌ها غضروفدار نیز یکی از مدل‌های کرکره پلی کربنات است که تیغه آن از ترکیب پلی کربنات با استیل یا آلومینیوم ساخته‌شده است. تیغه‌های این کرکره مانند آجر به هم متصل شده‌اند و ظاهر بسیار زیبایی دارند.
  • کرکره لوله‌ای: یکی دیگر از انواع کرکره پلی کربنات نصب در مغازه‌ها کرکره لوله‌ای می‌باشد. تیغه‌های این کرکره با لوله‌هایی از جنس استیل یا آلومینیوم به هم متصل شده‌اند و میزان استحکام و ایمنی آن بسیار زیاد است.

نصب کرکره پلی کربنات مغازه‌ها

کرکره­ها پلی کربنات قابلیت ‌نصب بر روی انواع مغازه‌ها را دارند. می‌توان اندازه و مدل دلخواه را با توجه به ابعاد مغازه خود سفارش داد. این کرکره‌ها دارای وزن کمتری نسبت به کرکره‌ها برقی هستند. برای نصب کرکره پلی کربنات مغازه‌ها در هر مترمربع باید ۹ عدد تیغه نصب کرد و برای برقی کردن این کرکره‌ها می‌توان از موتورهای توبولار یا ساید استفاده کرد.

برای انتخاب موتور باید وزن کرکره را در نظر گرفت پس از محاسبه متراژ کرکره، بر روی کرکره‌های سبک، موتور توبولار و بر روی کرکره‌های سنگین موتور ساید نصب می‌شود. کار نصب کرکره پلی کربنات نیاز به تخصص و مهارت دارد و خود فرد نمی‌تواند آن را نصب نماید ازاین‌رو بهتر است کار نصب این کرکره‌ها را به نمایندگی‌های مجاز نصب بسپارید تا به‌صورت اصولی و درست نصب گردند.

قیمت کرکره پلی کربنات نصب در مغازه‌ها

قیمت کرکره پلی کربنات نصب در مغازه متغیر است چراکه مدل‌های آن متفاوت است؛ ازاین‌رو نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت و میزان قیمت نهایی کرکره به عوامل مختلفی بستگی دارد برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • مارک و برند کرکره: این نوع کرکره‌ها دارای مارک‌ها و برندهای مختلفی هستند معمولاً قیمت برند اروپایی بیشتر از سایر مارک‌ها است.
  • جنس کرکره: همان‌طور که گفته شد جنس این کرکره‌ها از مواد پلی کربنات و آلومینیوم و یا استیل است، مدل‌های استیل از مقاومت و استحکام بالایی برخوردارند و درنتیجه قیمت آن‌ها نیز بیشتر است.
  • رنگ‌بندی کرکره: نوع رنگ به‌کاررفته در کرکره نیز در میزان قیمت آن تأثیرگذار است.
  • وزن و ضخامت تیغه کرکره: تیغه کرکره پلی کربنات دارای ضخامت‌های مختلفی مابین ۲ تا ۶ میلی‌متر است هراندازه میزان ضخامت تیغه بیشتر باشد استحکام آن نیز افزایش میابد؛ بنابراین کرکره‌های دارای تیغه‌های ضخیم از قیمت بیشتری برخوردارند.
  • میزان گارانتی و خدمات پس از فروش کرکره: تمامی کرکره‌های پلی کربنات دارای گارانتی یکسان نمی‌باشند، هراندازه میزان گارانتی کرکره و خدمات پس از فروش آن بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.
  • هزینه نصب: دستمزد نصاب نیز در قیمت نهایی کرکره تأثیرگذار است. برخی از نمایندگی‌های نصب دارای تخصص و سابقه زیادی هستند به همین دلیل هزینه بیشتری دریافت می‌کنند اما نصب کرکره را به‌صورت صحیح انجام می‌دهند و به تعمیر دوباره نیاز نخواهد شد.

اگر قصد خرید کرکره پلی کربنات نصب در مغازه‌ها را دارید و از میزان قیمت آن بی‌اطلاع هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم با واحد فروش شرکت دیده‌بان گستر قائم تماس حاصل نمایید و از میزان قیمت و مشخصات کرکره‌ها اطلاع یابید.

فروش کرکره پلی کربنات نصب در مغازه‌ها

تمامی انواع کرکره‌ها نصب در مغازه‌ها در فروشگاه‌های مختلف به فروش می‌رسند. شما می‌توانید خرید خود را به‌صورت حضوری یا اینترنتی انجام دهید اما اگر قصد خرید کرکره پلی کربنات برای مغازه خود دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از شرکت دیده‌بان گستر قائم انجام دهید این شرکت عرضه‌کننده تمامی مدل‌های کرکره پلی کربنات می‌باشد و در ساخت این کرکره‌ها از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده می‌نمایند و محصولات خود را با گارانتی عرضه می‌کند؛ همچنین این شرکت دارای نمایندگی‌های نصب در سراسر ایران می‌باشد و کار نصب کرکره را در کمترین زمان و با بهترین متد روز انجام می‌دهد.

نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره پلی کربنات نصب در مغازه‌ها

برای خرید و نصب کرکره پلی کربنات مغازه‌ها باید به نمایندگی‌های فروش آن در شهر خود مراجعه کرد تا کرکره را باقیمت بهتر و کیفیت مناسب خریداری نمایید، برخی از نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره پلی کربنات در شهرهای مختلف عبارت‌اند از:

  • نمایندگی دیده‌بان گستر قائم در تهران: آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، جنب پل صنیع خانی، مجتمع آهن مکان، فاز سوم مرکزی، پلاک ۶۸۱٫ تلفن ویژه: ۵۵۴۱۸۲۱ ۰۲۱ تلفن فروش: ۰۹۱۲۱۳۸۳۲۵۰

در پایان لازم به ذکر است که شرکت دیده‌بان گستر قائم (خوبان) در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی فروش و نصب کرکره پلی کربنات برای مغازه‌ها می‌باشد و اگر در سایر شهرها زندگی می‌کنید می‌توانید برای ثبت سفارش‌های خود با شماره‌های ذکرشده تماس برقرار نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان تماس بگیرید

مقاله کرکره پلی کربنات نصب در مغازه

کرکره پلی کربنات نصب در مغازه‌ها کرکره پلی کربنات نصب در مغازه‌ها کرکره پلی کربنات نصب در مغازه‌ها

ایران پلی کربنات