درب کرکره شیشه ای

درب کرکره شیشه ای پلی کربنات

درب کرکره شیشه ای پلی کربنات

درب کرکره شیشه ای پلی کربنات

درب کرکره شیشه ای پلی کربنات(Polycarbonate glass shutter door)از خانواده پلیمرهای ترموپلاست است. پلی کربنات سخت‌ترین ماده شفاف است که به جای شیشه در بخش‌های مختلف ساختمان کاربرد دارد. اکنون درب کرکره شیشه ای به شدت سخت، مقاوم و شفاف در ساخت کرکره ساختمانی بکار می‌رود.

دلایل استفاده از درب کرکره شیشه ای پلی کربنات

شما یک فروشگاه دارید با دکور خاص و زیبای درب کرکره شیشه ای، اما در ساعاتی باید فروشگاه را تعطیل کنید اما دوست دارید مشتریان دکور پشت درب کرکره شیشه ای شما را دیده و به ذهن بسپارند!

درب کرکره شیشه ای ساخته شده از پلی کربنات این امکان را فراهم می‌سازد تا مشتریان به خوبی داخل فروشگاه را دیده و شما در ساعات تعطیلی نیز بتوانید کالای خود و دکوراسیون فروشگاه را به نمایش بگذارید. تیغه درب کرکره پلی کربنات از سختی فراوان برخوردار بوده و به خوبی در برابر هر نوع ضربه و مهاجم مقاومت می‌کند.

انواع درب کرکره شیشه ای پلی کربنات

از گزینه های ذکر شده در زیر، کرکره های آکوردئون ، کرکره غلتکی به پایین ،  نیز می توانید استفاده برای حفاظت از درب بیرونی.

کرکره های آکاردئونی از یک یا دو صفحه آویز ساخته شده از فلز یا پلی کربنات تشکیل شده است که درون واحدی که به طور دائم در هر دو طرف پنجره نصب شده است ، قرار می گیرد. برای استفاده ، صاحبان خانه پانل ها را باز کرده و آنها را در وسط یا طرف مقابل قفل می کنند.

در حالی که آنها به هیچ فضای ذخیره سازی اضافی احتیاج ندارند و کاربرد آنها آسان است ، کرکره های آکاردئونی به طور معمول نسبت به سایر وسایل ثابت کرکره دائمی حجیم تر هستند و می توانند زیبایی ظاهری یک خانه را مختل کنند. 

هنگام استفاده ، کرکره های رول شده در جعبه ای که در بالای پنجره قرار دارد جمع  می شوند. شاید سریعترین و آسانترین کرکره ای که در هنگام آماده شدن ، رول پایین یا رول کرکره استفاده می شود به صورت دستی با میل لرزش دست پایین بیاید یا برای حداکثر سهولت ، به طور خودکار از طریق دکمه فشار پایین بیاید.

کرکره های رول ساخته شده از فلز یا پلی کربنات ، بادوام ، بادوام ، قابل تنظیم و قابل تنظیم هستند.

ایران پلی کربنات