کرکره پلی کربنات

کرکره پلی کربنات

کرکره پلی کربنات

کرکره پلی کربنات

کرکره پلی کربنات به دلیل ویژگی های ظاهری زیبا، سبک جدید، رنگ های متنوع، استفاده آسان و غیره بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و البته تمیز و نصب آن آسان و سریع، طول عمر طولانی و نگهداری آن دشوار نیست و در واقع کرکره پلی کربنات به طور گسترده ای در دفاتر، مغازه ها، کارگاه ها، مناطق بزرگ حفاظت از شنوایی، حفاظت از حشرات، ضد گرد و غبار، پناهگاه ها و برنامه های ایزوله استفاده شده است. مزایای زیادی برای استفاده از کرکره پلی کربنات وجود دارد که از میان آن ها می توان به ظاهر درب زیبا، موجودی در سبک های مختلف و طراحی سبک وزن، ضد آب و نسوز بودن کرکره پلی کربنات و همچنین تمیز کردن و نگهداری کرکره نورد پلی کربنات آسان آن اشاره کرد. همچنین نگهداری آن در ادارات، مغازه ها و انبارها مفید است و علاوه بر این، گرد و غبار وارد شده به این مکان ها را دور نگه می دارد که بنابراین، استفاده از کرکره پلی کربنات محبوبیت زیادی دارد. از سوی دیگر، کرکره پلی کربنات شرکت ما مزایای متعددی در استفاده نیز  دارد و بنابراین،  زمانی که کرکره پلی کربنات در فروشگاه های تجاری خود قرار می‌گیرند، افراد می‌توانند اقلام تجاری خود را با خیال راحت تماشا کرده و موجودی را ملاحظه کنند.

ویژگی های خرید کرکره پلی کربنات

کرکره پلی کربنات ما یک محصول قابل اعتماد است و مردم دریافته اند که این محصول ترکیبی از مواد جامد است و به شدت به استفاده از آن اختصاص دارد که این شامل یک لوله آلومینیومی در ساختار کرکره است و به خاطر ظاهر شیک آن مردم دوست دارند این نوع کرکره پلی کربنات را در فروشگاه خود به کار گیرند تا این حس منحصر به فرد و شیک به دفاتر و موسسات تجاری آنها القا شود. همچنین تمیز کردن آسان کرکره پلی کربنات که به راحتی و آسانی امکان پذیر است این به دلیل لوله آلومینیومی و ویژگی های طراحی منحصر به فرد اضافه شده به آن می باشد و بنابراین انجام نظافت و نگهداری محصول آسان می شود. مزیت دیگر کرکره پلی کربنات انعطاف پذیری است که می توانید برای نصب کرکره در محل تجاری خود به یک تکنسین مراجعه کنید و امکان انجام نصب الکترونیکی و دستی به صورت انعطاف پذیر وجود دارد.

 

بااینکه تیغه‌های کرکره پلی کربنات سبک است و نصب آن راحت می‌باشد، توصیه می‌شود برای نصب کرکره پلی کربنات حتماً از نیروی متخصص و یا نمایندگی مجاز استفاده نمایید؛ چراکه نصب کرکره پلی کربنات کاری تخصصی است و به مهارت و دقت بالایی نیاز دارد و اگر توسط فرد غیرماهر نصب شود ممکن است ایمنی و کارکرد کرکره دچار اختلال شود. کرکره پلی کربنات قابل‌نصب بر روی درب‌ها در اندازه‌های مختلف هستند.

علاوه بر این کرکره پلی کربنات از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و با شدیدترین ضربه‌ها دچار شکستگی نمی‌شود و به‌طور کامل از مغازه حفاظت می­کند. یکی از مکان­ هایی که در آن کرکره پلی کربنات نصب‌شده است، مغازه‌های چمران است. در این مطلب قصد داریم شمارا با انواع کرکره پلی کربنات نصب در مغازه چمران آشنا کنیم و نمایندگی‌های فروش و نصب آن در شهرهای مختلف را به شما معرفی نماییم.

مزایای کرکره پلی کربنات 

شرکت ما که یک تامین کننده پیشرو در کرکره پلی کربنات است با سال ها تجربه در زمینه تولید و توزیع کرکره ها در سراسر کشور را فعالیت می کند و تجربه فراوان ما را قادر می سازد تا محصولات و خدمات بهتری را نسبت به رقبای خود ارائه دهیم که سه مزیت کلیدی وجود دارد که کرکره های پلی کربنات ما را از سایرین موجود در بازار متمایز می کند. اول جذابیت بصری بالا،  دوم امنیت و سوم تعمیر و نگهداری کم می باشد زیرا نصب کرکره پلی کربنات در مغازه آسان‌تر از سایر کرکره‌های برقی می­باشد، زیرا وزن کرکره‌های پلی کربنات سبک است و جابه‌جایی آن‌ها نیاز به قدرت و توان زیادی ندارد. برای نصب این کرکره‌ها در هر مترمربع حدود ۹ عدد تیغه نصب می‌شود که وزن تیغه‌ها با توجه به مدل کرکره پلی کربنات تا حدودی متفاوت است.

به‌طورکلی وزن هر مترمربع تیغه کرکره پلی کربنات از ۹ تا ۱۲ کیلوگرم است. پس از نصب تیغه‌ها موتور کرکره نصب می‌شود. برای کرکره‌های سنگین و کرکره پلی کربنات بزرگ از موتورهای ساید اروپایی و برای کرکره‌های سبک از موتورهای توبولار استفاده می‌شود. باید توجه داشت که نصب تمامی مراحل کرکره پلی کربنات نیاز به‌دقت و مهارت دارد و فرد غیرمتخصص نمی‌تواند آن را به‌درستی نصب نماید؛ ازاین‌رو بهتر است کار نصب کرکره پلی کربنات را به نیروی متخصص و نمایندگی‌های مجاز بسپارید تا میزان امنیت آن افزایش یابد. ایران پلی کربنات تولید کننده و عرضه کننده تخصصی کرکره پلی کربنات و کرکره شفاف فروش انواع کرکره پلی کربنات، کرکره پلی کربنات شفاف، کرکره شفاف، کرکره برقی شیشه ای, کرکره برقی شفاف، تیغه کرکره پلی کربنات، کرکره شفاف لوله ای، درب کرکره پلی کربنات, درب کرکره شفاف، تولید کرکره PC (Polycarbonate Shutter) را به صورت تخصصی ارائه می نماید.

مصارف کرکره پلی کربنات

کرکره پلی کربنات دارای مصارف خانگی برای پارکینگ ها، تجاری برای فروشگاه ها و صنعتی برای انبارها هستند و کرکره‌های غلتکی برای پنجره‌ها، درهای شیشه‌ای و سر در مغازه ها ایده‌آل است زیرا دید را افزایش می‌دهند و به این ترتیب، آنها امنیت را بدون کاهش کیفیت های زیبایی شناختی ملک شما افزایش می دهند. کرکره پلی کربنات محبوبیت زیادی پیدا کرده اند زیرا دارای مزایای متعددی نسبت به فولاد معمولی هستند و پلی کربنات ها پلیمرهای ترمو پلاستیک هستند که قالب گیری آسانی دارند و کرکره های پلی کربنات استحکام کششی بالایی دارند و در برابر سایش مقاوم هستند. همان طور که پیشتر گفتیم، کرکره پلی کربنات برای جلو مغازه هایی که نیاز به ترکیب دید بالا و امنیت دارند ایده آل هستند و طراحی براق کرکره ها زیبایی فروشگاه شما را افزایش می دهد و امنیت مشتریان شما را تضمین می کند و ما محصول انتخابی بسیاری از جواهرات فروشی ها، مراکز خرید، فروشگاه های لوازم الکترونیکی و سوپر مارکت ها هستیم.

کرکره پلی کربنات ما همچنین جریان نور طبیعی را به فروشگاه شما افزایش می دهد و نور طبیعی فضا و جذابیت بصری فروشگاه شما را افزایش می دهد که همچنین دسترسی رایگان به روشنایی طبیعی نیاز و قبض برق شما را کاهش می دهد.  همچنین این کرکره ها قوی هستند و به سختی بریده می شوند و آسیب می بینند که به عنوان یک اقدام امنیتی اضافی، ما اجزای آلومینیومی را در طراحی کرکره های خود ادغام می کنیم زیرا آلومینیوم اکسترود شده با ابعاد مختلف برای ساخت تیغه های آن بهم پیوسته کرکره های غلتکی، راهنما های جانبی و ریل پایین استفاده می شود. تیغه های کرکره به هم پیوسته دارای گیره های انتهایی نایلونی هستند که از حرکت جانبی جلوگیری می کند و دستگاه قفل کرکره یک قفل مرکزی است که این قفل در ریل پایینی آلومینیومی قرار گرفته است و البته قفل کردن کرکره پلی کربنات ، میله های مسطح آلومینیومی را در راهنماهای جانبی دو طرف دهانه محکم می کند. پس از قفل شدن، می توانید کرکره های پلی کربنات ما را هم از داخل و هم از خارج فروشگاه خود کار کنید.

نگهداری کرکره پلی کربنات

نگهداری از کرکره پلی کربنات آسان است و تیغه های پلی کربنات به راحتی با گردگیر پر یا پارچه مرطوب تمیز می شوند و گیره های انتهایی نایلونی اصطکاک بین نوارهای غلتکی را کاهش می دهند. به این ترتیب، حرکت کرکره صاف است و نیازی به روغن کاری مکرر ندارد. همچنین کرکره پلی کربنات دارای محدوده مقاومت حرارتی بالایی هستند و به این ترتیب، آنها در برابر سایش و پارگی مقاوم هستند که ظاهر براق کرکره های پلی کربنات، نیاز به استفاده منظم از رنگ یا پوشش محافظ را از بین می برد. با در نظر گرفتن همه موارد، تطبیق پذیری کرکره پلی کربنات بی نظیر است و شما قادر خواهید بود از کرکره‌های ما در درب ‌ها، ویترین مغازه‌ها، پیشخوان صندوق‌ها و چندین مکان پر تردد دیگر استفاده کنید که اگر به یک راه حل امنیتی با کیفیت بالا برای خانه یا محل کار خود علاقه مند هستید، با تماس با ما و دریافت جزئیات نصب، قیمت معقولی را به شما ارائه می دهیم.

 

ایران پلی کربنات