کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان

کرکره پلی کربنات

کرکره پلی کربنات

کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان

کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان(shutters-polycarbonate-in-the-parking-building):استفاده از کرکره‌های برقی تنها مختص مغازه‌ها و اماکن تجاری نمی‌باشد از این کرکره‌ها برای مکان‌های دیگری همچون در پارکینگ ساختمان نیز می‌توان استفاده کرد. استفاده از کرکره‌های برقی برای در پارکینگ باعث امنیت بیشتر و سهولت در تردد می‌شود. با استفاده از این کرکره‌ها دیگر نیازی به پیاده شدن از ماشین نیست و می‌توان به‌راحتی درب را باز و بسته کرد.

می‌توان بر روی این کرکره‌ها سیستم خلاص کن دستی و ترمز اضطراری نصب کرد به همین دلیل هنگام قطع برق نیز با مشکل مواجه نخواهید شد. یکی از انواع جدید کرکره برقی، کرکره پلی کربنات است. در این مطلب قصد داریم شمارا با انواع کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان آشنا نماییم و نمایندگی‌های فروش و نصب این کرکره‌ها را در شهرهای مختلف معرفی کنیم.

انواع کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان

یکی از انواع کرکره‌های برقی که بسیار مناسب در پارکینگ ساختمان است، کرکره پلی کربنات می‌باشد. این کرکره‌ها دارای استحکام بسیار بالایی هستند و نشکن محسوب می‌شوند به همین دلیل امنیت پارکینگ شمارا افزایش می‌دهند. کرکره‌های پلی کربنات ضمن دارا بودن استحکام بالا از ظاهر ظریف و زیبایی برخوردارند و جلوه زیبایی به ساختمان می‌دهند. این کرکره‌ها نور را از خود عبور می‌دهند و از تاریک شدن پارکینگ جلوگیری می‌کنند اما بااین‌حال ضد اشعه UV و ضد حریق هستند. تیغه‌های کرکره پلی کربنات دارای شکل‌ها و ضخامت‌های مختلفی است که برخی از آن‌ها بیشتر در پارکینگ‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. به‌طورکلی برخی از انواع کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان عبارت‌اند از:

  • کرکره پانچ دار: کرکره پلی کربنات پانچ دار، یکی از انواع کرکره‌هایی است که از آن می‌توان در پارکینگ استفاده کرد. جنس این کرکره از آلومینیوم تک جداره می‌باشد و این آلومینیوم طی فرآیندی پانچ می‌شود. برای امنیت بیشتر این کرکره بهتر است تیغه‌ها آن را به‌صورت ترکیبی به کار برد یعنی در کنار تیغه‌های آلومینیومی از تیغه‌های آکسترود نیز استفاده کرد در این صورت مقاومت کرکره افزایش می‌یابد. کرکره پانچ­دار در دو مدل تخت و s شکل تولید می‌شود که می‌توان باسلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کرد.
  • کرکره لوله‌ای: یکی دیگر از انواع کرکره پلی کربنات که برای در پارکینگ ساختمان مناسب است، کرکره لوله‌ای می‌باشد. این کرکره مقاوم‌ترین کرکره پلی کربنات محسوب می‌شود و برای ساختمان‌هایی مناسب است که دهانه ورودی پارکینگ آن‌ها عریض می‌باشد. تیغه‌های این کرکره با لوله‌هایی از جنس استیل و یا آلومینیوم به هم متصل شده‌اند و مدل استیل آن از استحکام و امنیت بیشتری برخوردار است.
  • کرکره شفاف: یکی دیگر از انواع کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان، کرکره شفاف است. ظاهر این کرکره شبیه به شیشه است و دارای رنگ‌بندی متنوعی همچون دودی، برنزی، مسی و… است. یکی از مدل‌های کرکره شفاف کرکره‌های آینه‌ای می‌باشد که تیغه‌های آن به‌صورت آجری کناره‌ هم چیده شده‌اند و نمای بسیار زیبایی دارند.

نصب کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان

کرکره پلی کربنات قابل‌نصب بر روی انواع پارکینگ‌ها می‌باشد. این کرکره در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شود. شما می‌توانید طول و عرض آن را با توجه به ابعاد درب پارکینگ خود سفارش دهید. نصب کرکره پلی کربنات کاری تخصصی است و به مهارت نیاز دارد؛ ازاین‌رو بهتر است کار نصب کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان را به نمایندگی‌های مجاز بسپارید تا کرکره به‌صورت درست نصب شود و اختلالی در باز و بسته شدن درب ایجاد نشود. موتور کرکره‌هایی که برای درب پارکینگ نصب می‌شوند معمولاً توبولار می‌باشند؛ اما اگر درب پارکینگ عریض باشد وزن کرکره افزایش می‌یابد و موتور توبولار پاسخگوی آن نخواهد بود. در این صورت بهتر است از موتورهای توبولار صنعتی و یا ساید استفاده نمایید.

قیمت کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان

همان‌طور که گفته شد کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان دارای مدل‌های مختلف است به همین دلیل نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت؛ چراکه میزان قیمت نهایی کرکره به عوامل مختلفی بستگی دارد برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • ابعاد کرکره: هراندازه طول و عرض کرکره بیشتر باشد میزان قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.
  • مارک و برند کرکره: این نوع کرکره‌ها دارای مارک‌ها و برندهای مختلفی هستند معمولاً قیمت برند اروپایی بیشتر از سایر مارک‌ها می‌باشد.
  • جنس کرکره: همان‌طور که گفته شد جنس این کرکره‌ها از مواد پلی کربنات و آلومینیوم و یا استیل است، مدل‌های استیل از مقاومت و استحکام بالایی برخوردارند و درنتیجه قیمت آن‌ها نیز بیشتر است؛ همچنین قیمت مدل لوله‌ای بیشتر از سایر کرکره‌ها می‌باشد.
  • میزان گارانتی و خدمات پس از فروش کرکره: تمامی کرکره‌های پلی کربنات دارای گارانتی یکسان نمی‌باشند، هراندازه میزان گارانتی کرکره و خدمات پس از فروش آن بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

اگر قصد خرید کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان را دارید و از میزان قیمت آن بی‌اطلاع هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم با واحد فروش شرکت دیده‌بان گستر قائم تماس حاصل نمایید و از میزان قیمت و مشخصات کرکره‌ها اطلاع یابید.

فروش کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان

فروشگاه‌های مختلفی انواع کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان را به فروش می‌رسانند، اما اگر قصد خرید کرکره پلی کربنات برای پارکینگ خود دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، خرید خود را از شرکت دیده‌بان گستر قائم انجام دهید. این شرکت عرضه‌کننده تمامی مدل‌های کرکره پلی کربنات می‌باشد و در ساخت این کرکره‌ها از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده می‌نمایند و محصولات خود را با گارانتی عرضه می‌کنند؛ همچنین این شرکت دارای نمایندگی‌های نصب در سراسر ایران می‌باشد و کار نصب کرکره را در کمترین زمان و با بهترین متد روز انجام می‌دهد.

نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان در شهرهای مختلف

برای خرید و نصب کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان بهتر است به نمایندگی‌های مجاز فروش و نصب آن‌ها مراجعه نمایید تا محصولی باکیفیت خریداری کنید، برخی از نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره پلی کربنات در شهرهای مختلف عبارت‌اند از:

  • نمایندگی دیده‌بان گستر قائم در تهران: آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، جنب پل صنیع خانی، مجتمع آهن مکان، فاز سوم مرکزی، پلاک ۶۸۱٫ تلفن ویژه: ۵۵۴۱۸۲۱ ۰۲۱ تلفن فروش: ۰۹۱۲۱۳۸۳۲۵۰

در پایان لازم به ذکر است که شرکت دیده‌بان گستر قائم (خوبان) در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی فروش و نصب کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان می‌باشد و اگر در سایر شهرها زندگی می‌کنید می‌توانید برای ثبت سفارش‌های خود با شماره‌های ذکرشده تماس برقرار نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان تماس بگیرید

مقاله-کرکره-پلی-کربنات-در-پارکینگ-ساختمان

کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان

ایران پلی کربنات