کرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژ

کرکره پلی کربنات

کرکره پلی کربنات

کرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژ

کرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژ(Polycarbonate shutters manufactured in assembly):کرکره‌های برقی که برای مکان‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد دارای انواع و جنس‌های مختلفی می‌باشند یکی از مدرن‌ترین و باکیفیت‌ترین این کرکره‌ها کرکره پلی کربنات می‌باشد که خود دارای مدل‌های متفاوتی است از این کرکره‌ها برای مکان‌های مختلفی مانند بانک‌ها، طلافروشی‌ها، فروشگاه‌ها، پارکینگ‌ها و … استفاده می‌کنند و دارای مزایای زیادی است مثلاً از امنیت بالایی برخوردار می­باشد و شیشه‌های آن نشکن است به همین دلیل از سرقت مغازه جلوگیری می‌کند کرکره‌ها پلی کربنات ضد حریق و ضد اشعه UV هستند و در صورت آتش‌سوزی از ورود آتش به داخل مغازه جلوگیری می‌کنند. در این مطلب قصد داریم شمارا با انواع کرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژ و نمایندگی‌های فروش و نصب آن در شهرهای مختلف آشنا نماییم.

انواع کرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژ

تمامی کرکره‌های پلی کربنات از ایمنی بالایی برخوردارند و وزن سبکی دارند؛ همچنین دارای ظاهری زیبا و رنگ‌بندی متنوعی هستند و باعث زیبایی ساختمان مورداستفاده خواهند شد و می‌توان رنگ کرکره را با توجه به دکوراسیون مکان موردنظر انتخاب کرد. کرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژ به شکل‌های مختلفی تولید و مونتاژ می‌شوند که هرکدام مزایای خاص خود را دارند و برای مکانی خاص مناسب هستند. مونتاژهای کرکره پلی کربنات به چند صورت انجام می‌شود، برخی از مونتاژها توسط ترکیب پلی کربن و آلومینیوم صورت می‌گیرد که با این مونتاژ مدل‌های مختلف کرکره مانند کرکره پانچ دار، غضروف دار و لوله‌ای ساخته می‌شود. کرکره پانچ دار از آلومینیوم تک جداره ساخته‌شده است و دارای منافذ ریزودرشتی می‌باشد، تیغه‌های کرکره غضروف دار آلومینیومی به‌وسیله غضروف‌هایی از جنس آلومینیوم از هم جداشده‌اند و تیغه کرکره لوله‌ای نیز از لوله‌های آلومینیومی ساخته‌شده است. مونتاژ دیگر به‌وسیله ترکیب پلی کربن و استیل صورت می‌گیرد مدل‌های این کرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژ مستحکم‌تر و ایمن‌تر از مدل‌های آلومینیومی می‌باشد این ترکیب نیز مدل‌های غضروف دار و لوله‌ای به وجود می‌آورد و کاملاً مانند مدل‌های قبلی ساخته می‌شود تنها تفاوت آن در این می‌باشد که به‌جای آلومینیوم از استیل استفاده می‌شود؛ همچنین می‌توان کرکره پلی کربنات را در رنگ‌بندی‌های متنوعی مانند مسی، دودی، آبی، برنزی، شیشه‌ای و… مونتاژ کرد و رنگ آن را شفاف یا مات انتخاب کرد. نوعی دیگر از مونتاژ کرکره پلی کربنات بر اساس ضخامت می‌باشد این کرکره‌ها را می‌توان با قطعات آلومینیوم تک جداره و یا دو جدار مونتاژ کرد که کیفیت و استحکام مدل دوجداره بیشتر خواهد بود.

نصب کرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژ

کرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژ دارای وزن سبکی است و به همین دلیل نصب آن راحت‌تر از سایر کرکره‌ها برقی می‌باشد، بااین‌حال نصب کرکره پلی کربنات نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد و خود فرد نمی‌تواند آن را نصب نماید و بهتر است کار نصب آن را به نیروی متخصص و نمایندگی‌های مجاز بسپارید تا اختلالی در کارکرد کرکره ایجاد نشود و میزان امنیت آن افزایش یابد. برای نصب کرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژ باید در هر مترمربع ۹ عدد تیغه نصب گردد و نوع موتور آن را با توجه به وزن کرکره انتخاب کرد اگر کرکره شما از نوع لوله‌ای و سنگین بود از موتورهای ساید استفاده نمایید و اگر وزن کرکره سبک بود موتورهای توبولار صنعتی و یا توبولار را بر آن نصب نمایید. حداکثر عرض قابل‌نصب این کرکره‌ها ۵/۶ متر و حداکثر ارتفاع قابل‌نصب آن‌ها ۸ متر می‌باشد.

قیمت کرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژ

قیمت کرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژ متغیر است و نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت چراکه قیمت کرکره‌ها روزانه در حال تغییر است و میزان قیمت نهایی کرکره به عوامل مختلفی بستگی دارد برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • ابعاد کرکره: هراندازه طول و عرض کرکره بیشتر باشد میزان قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.
  • مارک و برند کرکره: این نوع کرکره‌ها دارای مارک‌ها و برندهای مختلفی هستند معمولاً قیمت برند اروپایی بیشتر از سایر مارک‌ها می‌باشد.
  • جنس کرکره: همان‌طور که گفته شد جنس این کرکره‌ها از مواد پلی کربنات و آلومینیوم و یا استیل است، مدل‌های استیل از مقاومت و استحکام بالایی برخوردارند و درنتیجه قیمت آن‌ها نیز بیشتر است؛ همچنین قیمت مدل لوله‌ای بیشتر از سایر کرکره‌ها می‌باشد.
  • رنگ کرکره: این کرکره‌ها دارای رنگ‌بندی متفاوتی هستند و قیمت رنگ‌ها باهم متفاوت می‌باشد.
  • ضخامت تیغه کرکره: تیغه این کرکره‌ها دارای ضخامت‌های مختلفی مابین ۲ تا ۶ میلی‌متر است هراندازه میزان ضخامت تیغه بیشتر باشد استحکام آن افزایش می‌یابد و درنتیجه قیمت آن بیشتر می­شود.
  • میزان گارانتی و خدمات پس از فروش کرکره: تمامی کرکره‌های پلی کربنات دارای گارانتی یکسان نمی‌باشند، هراندازه میزان گارانتی کرکره و خدمات پس از فروش آن بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

اگر قصد خرید کرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژ را دارید و از میزان قیمت آن بی‌اطلاع هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم با واحد فروش شرکت دیده‌بان گستر قائم تماس حاصل نمایید و از میزان قیمت و مشخصات کرکره‌ها اطلاع یابید.

فروش کرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژ

شما می‌توانید به روش‌های مختلفی مانند مراجعه به فروشگاه‌ها و یا سایت‌های اینترنتی کرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژ را خریداری نمایید اما اگر قصد خرید کرکره پلی کربنات را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از شرکت دیده‌بان گستر قائم انجام دهید این شرکت عرضه‌کننده تمامی مدل‌های کرکره پلی کربنات می‌باشد و در ساخت این کرکره‌ها از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده می‌نمایند و محصولات خود را با گارانتی عرضه می‌کنند؛ همچنین این شرکت دارای نمایندگی‌های نصب در سراسر ایران می‌باشد و کار نصب کرکره را در کمترین زمان و با بهترین متد روز انجام می‌دهد.

نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژ در شهرهای مختلف

برای خرید و نصب کرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژ بهتر است به نمایندگی‌های مجاز فروش و نصب آن‌ها مراجعه نمایید تا محصولی با گارانتی به شما عرضه گردد، برخی از نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره پلی کربنات در شهرهای مختلف عبارت‌اند از:

  • نمایندگی دیده‌بان گستر قائم در تهران: آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، جنب پل صنیع خانی، مجتمع آهن مکان، فاز سوم مرکزی، پلاک ۶۸۱٫ تلفن ویژه: ۵۵۴۱۸۲۱ ۰۲۱ تلفن فروش: ۰۹۱۲۱۳۸۳۲۵۰

در پایان لازم به ذکر است که شرکت دیده‌بان گستر قائم (خوبان) در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی فروش و نصب کرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژ می‌باشد و اگر در سایر شهرها زندگی می‌کنید می‌توانید

برای ثبت سفارش‌های خود با شماره‌های ذکرشده تماس برقرار نمایید.

مقاله کرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژ

کرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژ کرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژکرکره پلی کربنات تولیدی در مونتاژ

 

ایران پلی کربنات