کرکره شیشه ای شفاف

کرکره شیشه ای شفاف

کرکره شیشه ای شفاف

کرکره شیشه ای شفاف

کرکره شیشه ای شفاف (Clear glass shutters):کرکره شیشه‌ای یکی از انواع کرکره‌های برقی است که بعد از کرکره‌های آلومینیومی بیشترین استفاده را در ایران دارند. کرکره شیشه‌ای شفاف به نام کرکره پلی کربنات نیز شناخته می‌شود. این کرکره ظاهری شبیه به شیشه دارد اما استحکام آن با شیشه قابل‌مقایسه نیست. کرکره شیشه‌ای شفاف در برابر سخت‌ترین ضربه‌ها نیز دچار شکستگی نمی‌شود و به کرکره‌های ضد سرقت شهرت دارند.

کرکره شیشه‌ای شفاف دارای مزایای دیگری همچون مقاومت در برابر حریق، عایق گرما، ضد اشعه ماوراءبنفش و… نیز می‌باشد. این نوع کرکره ضمن دارا بودن ظاهری شفاف و زیبا ایمنی ساختمان را تأمین می‌کنند. در این مطلب قصد داریم شمارا با انواع کرکره شیشه‌ای شفاف و نمایندگی‌های فروش و نصب آن در شهرهای مختلف آشنا نماییم.

انواع کرکره شیشه ای شفاف

کرکره شیشه‌ای شفاف دارای مدل‌های مختلفی است. رنگ و جنس تیغه‌های آن باهم متفاوت است و میزان استحکام و قیمت آن نیز مختلف است. رنگ تیغه و فریم این نوع کرکره دودی، برنزی، عسلی، مسی و… است. برخی از مدل‌های آن نیز بی‌رنگ و شفاف بوده اما در صورت تمایل می‌توانید با استفاده از موادی تیغه‌های آن را مات کنید تا داخل ساختمان مشخص نباشد. کرکره‌های شیشه‌ای شفاف برای تمامی مکان‌ها از بانک‌ها و صرافی‌ها گرفته تا درب و پنجره منازل مناسب هستند.

این کرکره‌ها نور را از خود عبور داده و از تاریک شدن محیط جلوگیری می‌کنند. این نوع کرکره‌ها مقاومت بالایی در برابر مواد آلی دارند و نور آفتاب و مواد اسیدی باعث تغییر رنگ و پوسیدگی کرکره نمی‌شود. گاهی برای زیبایی بیشتر می‌توان نوارهای رنگی را در میان تیغه‌های کرکره شفاف نصب کرد. کرکره شیشه‌ای شفاف در دو مدل کلی زیر تولید می‌شوند.

کرکره غضروف دار یا زواری:

این نوع کرکره از ترکیب پلی کربنات با استیل یا آلومینیوم ساخته می‌شود. تیغه‌های کرکره غضروف دار به‌صورت یک‌تکه نیست بلکه دارای قطعات کوچکی است که به شکل آجر در کنار هم قرارگرفته‌اند. این تیغه‌ها به‌وسیله غضروف‌هایی از جنس استیل یا آلومینیوم به هم متصل شده‌اند و برای اماکن مختلف و بیشتر مغازه‌ها از این نوع کرکره شفاف استفاده می‌شود.

کرکره لوله‌ای:

یکی دیگر از انواع کرکره شیشه‌ای شفاف، کرکره لوله‌ای است. میزان ضخامت و استحکام این کرکره بیشتر از مدل غضروف دار است. کرکره لوله‌ای مقاوم‌ترین نوع کرکره برقی محسوب می‌شود. از این کرکره بیشتر برای درب‌های بزرگ و مکان‌هایی که به امنیت بالا نیاز دارند استفاده می‌شود. اگر توجه کنید می‌بینید که اکثر صرافی‌ها، بانک‌ها و طلافروشی‌های سطح شهر از این نوع کرکره استفاده کرده‌اند. تیغه‌های کرکره لوله‌ای با لوله‌هایی از جنس استیل یا آلومینیوم به هم متصل شده‌اند. مقاومت مدل استیل بیشتر است.

نصب کرکره شیشه ای شفاف

نصب کرکره‌های شیشه‌ای شفاف آسان‌تر از سایر کرکره‌های برقی است زیرا وزن این کرکره‌ها سبک است و جابه‌جایی آن نیاز به توان و قدرت زیادی ندارد. برای نصب این کرکره‌ها ابتدا باید تیغه‌های آن را به رول نصب کرد توجه داشته باشید که از تعداد تیغه کافی استفاده نمایید. در هر مترمربع ۹ عدد تیغه نصب می‌شود. پس از نصب کامل تیغه‌ها باید موتور کرکره نصب شود.

نوع موتور کرکره را باید با توجه به وزن نهایی تیغه‌ها انتخاب کرد. برای کرکره‌های سبک از موتورهای توبولار و برای کرکره‌های سنگین از موتورهای ساید استفاده کنید. قابل‌ذکر است که نصب این کرکره‌ها به‌دقت و مهارت بالایی نیاز دارد و فرد غیرمتخصص نمی‌تواند آن را نصب نماید؛ ازاین‌رو بهتر است کار نصب کرکره شیشه‌ای شفاف را به نمایندگی‌های مجاز بسپارید تا کرکره شما به‌درستی نصب شود.

قیمت کرکره شیشه ای شفاف

قیمت کرکره شیشه‌ای شفاف بیشتر از سایر کرکره‌های برقی است؛ اما این قیمت بیشتر امنیت ساختمان شمارا تأمین خواهد کرد. به‌طورکلی نمی‌توان قیمت ثابتی برای تمامی کرکره‌های شیشه‌ای در نظر گرفت. میزان قیمت این کرکره‌ها بستگی به عوامل مختلفی دارد. برخی از عوامل تعیین‌کننده قیمت کرکره شیشه‌ای عبارت‌اند از:

  • ابعاد کرکره: هراندازه طول و عرض کرکره بیشتر باشد میزان قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.
  • جنس کرکره: همان‌طور که گفته شد جنس این کرکره‌ها از مواد پلی کربنات و آلومینیوم و یا استیل است، مدل‌های استیل از مقاومت و استحکام بالایی برخوردارند و درنتیجه قیمت آن‌ها نیز بیشتر است.
  • وزن و ضخامت تیغه کرکره: تیغه کرکره شیشه‌ای دارای ضخامت‌های مختلفی مابین ۲ تا ۶ میلی‌متر است هراندازه میزان ضخامت تیغه بیشتر باشد استحکام آن نیز افزایش میابد؛ بنابراین کرکره‌های دارای تیغه‌های ضخیم از قیمت بیشتری برخوردارند.
  • میزان گارانتی و خدمات پس از فروش کرکره: تمامی کرکره‌های شیشه‌ای شفاف دارای گارانتی یکسان نمی‌باشند، هراندازه میزان گارانتی کرکره و خدمات پس از فروش آن بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

اگر می‌خواهید از میزان قیمت کرکره شیشه‌ای شفاف اطلاع یابید به شما پیشنهاد می‌کنیم با واحد فروش شرکت دیده‌بان گستر قائم تماس حاصل نمایید و از میزان قیمت و مشخصات کرکره‌ها اطلاع یابید.

فروش کرکره شیشه ای شفاف

شما می‌توانید به‌صورت حضوری یا اینترنتی کرکره شیشه‌ای شفاف را خریداری نمایید، اما اگر قصد خرید این نوع کرکره را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از شرکت دیده‌بان گستر قائم انجام دهید. این شرکت عرضه‌کننده تمامی مدل‌های کرکره شیشه‌ای می‌باشد و در ساخت این کرکره‌ها از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده می‌نمایند و محصولات خود را با گارانتی عرضه می‌کند؛ همچنین این شرکت دارای نمایندگی‌های نصب در سراسر ایران می‌باشد و کار نصب کرکره را در کمترین زمان و با بهترین متد روز انجام می‌دهد.

نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره شیشه‌ای شفاف در شهرهای مختلف

برای خرید و نصب کرکره شیشه‌ای شفاف بهتر است به نمایندگی‌های مجاز فروش و نصب آن‌ها مراجعه نمایید تا محصولی با گارانتی و مطمئن به شما عرضه گردد، برخی از نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره شیشه‌ای در شهرهای مختلف عبارت‌اند از:

  • نمایندگی دیده‌بان گستر قائم در تهران: آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، جنب پل صنیع خانی، مجتمع آهن مکان، فاز سوم مرکزی، پلاک ۶۸۱٫ تلفن ویژه: ۵۵۴۱۸۲۱ ۰۲۱ تلفن فروش: ۰۹۱۲۱۳۸۳۲۵۰

در پایان لازم به ذکر است که شرکت دیده‌بان گستر قائم (خوبان) در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی فروش و نصب کرکره شیشه‌ای می‌باشد و اگر در سایر شهرها زندگی می‌کنید می‌توانید

برای ثبت سفارش‌های خود با شماره‌های ذکرشده تماس برقرار نمایید.

مقاله کرکره شیشه ای شفاف

کرکره شیشه ای شفاف

ایران پلی کربنات