کرکره برقی چیست ؟

کرکره برقی چیست ؟

کرکره برقی چیست ؟(What is electric shutters):امروزه به‌جای استفاده از کرکره‌های قدیمی، از کرکره برقی استفاده می‌شود. با استفاده از کرکره‌های برقی تردد راحت‌تر صورت می‌گیرد و میزان امنیت ساختمان نیز افزایش می‌یابد. کرکره‌های برقی از مواد اولیه متفاوتی ساخته می‌شوند و دارای انواع و مدهای مختلفی هستند. میزان استحکام و قیمت این کرکره‌ها باهم متفاوت است.

از کرکره‌های برقی برای مکان‌های مختلفی مانند شرکت‌ها، بیمارستان‌ها، سوله‌ها، مجتمع‌های تجاری و مسکونی و… استفاده می‌شود. در این مطلب قصد داریم شمارا با انواع کرکره برقی آشنا نماییم و نمایندگی‌های فروش و نصب این کرکره‌ها را در شهرهای مختلف معرفی کنیم تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

انواع کرکره برقی چیست ؟

این سؤال ممکن است برای افراد به وجود آید که کرکره برقی چیست و چه تفاوتی با کرکره‌های قدیمی دارد. درواقع کرکره‌های برقی نوعی از کرکره هستند که تیغه‌های آن به‌وسیله موتور کرکره حرکت می‌کند و باز و بسته شدن آن از طریق ریموت یا چشمی است میزان امنیت این کرکره‌ها بیشتر از کرکره‌های قدیمی است.

کرکره‌های برقی از جنس‌های مختلفی مانند آلومینیوم، فولاد، پلی کربنات و… ساخته می‌شوند. به همین دلیل این کرکره‌ها دارای انواع و مدل‌های مختلفی هستند. به‌طورکلی انواع کرکره برقی عبارت‌اند از:

کرکره آلومینیومی کرکره برقی چیست ؟

کرکره‌های آلومینیومی پراستفاده‌ترین نوع کرکره برقی در ایران هستند. این کرکره‌ها دارای مدل‌های مختلفی مانند پانچ دار و ساده هستند.

میزان ضخامت این کرکره‌ها متفاوت است و به‌صورت تک جداره یا چند جداره ساخته می‌شوند. نوع آلومینیوم به‌کاررفته در این کرکره‌ها نیز مختلف است و می‌توان آن‌ها را از ۱ تا ۳ درجه‌بندی کرد. استحکام کرکره‌های چند جداره و درجه ۱ بسیار زیاد است.

کرکره پلی کربنات کرکره برقی چیست ؟

بعد از کرکره آلومینیومی بیشترین نوع کرکره برقی در ایران، کرکره‌های پلی کربنات یا شفاف هستند. کرکره پلی کربنات از مواد پلی کربن با فلزات دیگری همچون استیل و آلومینیوم ساخته می‌شود. این کرکره بسیار سبک بوده و مقاومت آن به حدی است که به کرکره‌های ضد سرقت شهرت دارد.

به همین دلیل بهتر است از آن در محیط‌هایی که به امنیت بالایی نیاز دارند استفاده کرد. کرکره پلی کربنات خود دارای مدل‌های مختلفی مانند شفاف، غضروف دار و لوله‌ای می‌باشد.

کرکره گالوانیزه فوم دار کرکره برقی چیست ؟

این کرکره از ترکیب فولاد منیزیم و یک‌لایه فوم فشرده در درون آن ساخته‌شده است. کرکره گالوانیزه فوم دار در هنگام باز و بسته شدن سروصدای کمی دارد و عایق خوبی در برابر سرما و گرما است اما میزان استحکام آن تقریباً کم است.

نصب کرکره برقی کرکره برقی چیست ؟

نصب تمامی مدل‌های کرکره برقی نیاز به‌دقت و مهارت بالایی دارد و فرد غیرمتخصص نمی‌تواند آن‌ها را نصب نماید. ازاین‌رو بهتر است کار نصب این کرکره‌ها را به نیروی متخصص و نمایندگی‌های مجاز بسپارید تا میزان امنیت کرکره افزایش یابد.

مراحل نصب کرکره‌های برقی با توجه به مدل آن‌ها تا حدودی متفاوت است؛ اما برای نصب تمامی این کرکره‌ها ابتدا تیغه کرکره بر روی رول نصب می‌شود و سپس موتور کرکره برای به حرکت درآوردن این تیغه‌ها نصب می‌گردد.

قیمت کرکره برقی چیست ؟

همان‌طور که گفته شد کرکره‌های برقی دارای مدل‌های مختلفی هستند به همین دلیل نمی‌توان برای آن قیمت ثابتی در نظر گرفت. میزان قیمت کرکره برقی بستگی به عوامل مختلفی دارد. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • جنس و مدل کرکره: جنس و مدل کرکره مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت کرکره‌های برقی است. معمولاً مدل‌های گالوانیزه و آلومینیومی دارای قیمت پایین‌تری نسبت به کرکره‌های پلی کربنات هستند. البته قیمت مدل‌های مختلف کرکره‌های پلی کربنات یا آلومینیومی نیز باهم متفاوت است.
  • ابعاد کرکره: اندازه کرکره نیز یکی از عوامل تأثیرگذار در میزان قیمت آن می‌باشد. هراندازه طول و عرض کرکره بیشتر باشد میزان قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.
  • میزان ضخامت تیغه کرکره: تمامی کرکره‌های برقی از ضخامت‌های مختلفی برخوردارند. هراندازه ضخامت تیغه‌های کرکره بیشتر، استحکام آن افزایش می‌یابد به همین دلیل کرکره‌های ضخیم و چند جداره از قیمت بیشتری برخوردارند.
  • نوع موتور کرکره: نوع موتور کرکره نیز در میزان قیمت نهایی کرکره تأثیرگذار است. برای کرکره‌های برقی می‌توان از موتورهای توبولار یا ساید استفاده کرد. موتورهای ساید دارای قدرت و قیمت بیشتری هستند و برای کرکره‌های سنگین و بزرگ مناسب می‌باشند.
  • میزان گارانتی و خدمات پس از فروش کرکره: تمامی کرکره‌های برقی از گارانتی یکسانی برخوردار نیستند، هراندازه میزان گارانتی و خدمات پس از فروش کرکره بیشتر باشد، میزان قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

اگر قصد دارید از میزان قیمت انواع کرکره برقی اطلاع یابید، با واحد فروش دیده‌بان گستر قائم تماس برقرار نمایید و از آن‌ها بخواهید شمارا در انتخاب کرکره برقی مناسب و میزان قیمت آن راهنمایی نمایند.

فروش انواع کرکره برقی چیست ؟

شما می‌توانید از طریق مراکز مختلفی اقدام به خرید کرکره برقی نمایید؛ اما اگر قصد خرید انواع کرکره برقی را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از شرکت دیده‌بان گستر قائم انجام دهید. این شرکت عرضه‌کننده تمامی مدل‌های کرکره پلی کربنات می‌باشد و در ساخت این کرکره‌ها از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده می‌نمایند و محصولات خود را با گارانتی عرضه می‌کند.

از دیگر مزیت خرید از شرکت دیده‌بان گستر قائم این است که شما خریدی مستقیم خواهید داشت و درنتیجه واسطه‌های فروش حذف‌شده و شما کرکره پلی کربنات را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری خواهید کرد. همچنین این شرکت دارای نمایندگی‌های نصب در سراسر ایران می‌باشد و کار نصب کرکره را در کمترین زمان و با بهترین متد روز انجام می‌دهد.

نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره برقی در شهرهای مختلف

برای خرید و نصب کرکره برقی بهتر است به نمایندگی‌های فروش و نصب آن‌ها مراجعه نمایید تا محصولی با گارانتی به شما عرضه گردد، برخی از نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره برقی در شهرهای مختلف عبارت‌اند از:

  • نمایندگی دیده‌بان گستر قائم در تهران: آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، جنب پل صنیع خانی، مجتمع آهن مکان، فاز سوم مرکزی، پلاک ۶۸۱٫ تلفن ویژه: ۵۵۴۱۸۲۱ ۰۲۱ تلفن فروش: ۰۹۱۲۱۳۸۳۲۵۰

در پایان لازم به ذکر است که شرکت دیده‌بان گستر قائم (خوبان) در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی فروش و نصب انواع کرکره برقی می‌باشد و اگر در سایر شهرها زندگی می‌کنید می‌توانید

برای ثبت سفارش‌های خود با شماره‌های ذکرشده تماس برقرار نمایید.

مقاله کرکره برقی چیست

ایران پلی کربنات