کرکره برقی آلومینیمی نصب شده در پارکینگ

کرکره برقی آلومینیمی نصب شده در پارکینگ

کرکره برقی آلومینیمی نصب شده در پارکینگ (Aluminum electric shutters installed in the parking lot):کرکره برقی آلومینیومی پراستفاده‌ترین نوع کرکره برقی در ایران می‌باشد؛ چراکه این کرکره‌ها از وزن سبکی برخوردارند و میزان قیمت آن‌ها نیز بسیار مناسب است. از کرکره‌های آلومینیومی در مکان‌های مختلفی مانند مجتمع‌های تجاری و مسکونی، بیمارستان‌ها، سوله‌ها و… استفاده می‌شود. یکی از موارد مصرف این کرکره‌ها در پارکینگ‌ها می‌باشد.

استفاده از کرکره برقی آلومینیومی در پارکینگ باعث می‌شود تردد راحت‌تر صورت گیرد و میزان امنیت پارکینگ افزایش یابد. در این مطلب قصد داریم شمارا با انواع کرکره برقی آلومینیومی نصب‌شده در پارکینگ و نمایندگی‌های فروش و نصب آن در شهرهای مختلف آشنا نماییم.

انواع کرکره برقی آلومینیمی نصب شده در پارکینگ

کرکره‌های برقی آلومینیومی دارای مدل‌های مختلفی هستند و در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. رنگ این کرکره‌ها متفاوت است و می‌توان با توجه به سلیقه مشتری آن‌ها را رنگ‌آمیزی کرد. کرکره‌های آلومینیومی دارای دو مدل تک جداره و دوجداره هستند. میزان دوام و استحکام مدل‌های چند جداره بیشتر است و میزان سروصدای آن نیز کمتر می‌باشد. این کرکره از مواد اولیه مختلفی ساخته می‌شود و همین مواد اولیه کرکره را درجه‌بندی می‌کند.

یکی از انواع این نوع کرکره، از آلومینیوم اصل ساخته می‌شود و دارای بالاترین کیفیت است به‌طوری‌که پس از گذشت زمان دچار تغییر رنگ و زنگ‌زدگی نمی‌شود و میزان صدای آن نیز بسیار کم است. کرکره‌های درجه دوم که به تیغه سرشاخه شهرت دارند با آلومینیوم‌های اضافی تیغه‌های فابریک ساخته می‌شوند و پس از ذوب شدن این مواد تیغه جدید ساخته می‌شود. این مدل درجه دوم می‌باشد و مقاومت آن کمتر است. کرکره‌های درجه سوم از مواد ضایعاتی همچون ظروف آلومینیومی ساخته می‌شوند و در پایین‌ترین رده کیفیت قرار دارند و میزان سروصدای آن نیز بسیار زیاد است.

به‌طورکلی برخی از انواع کرکره برقی آلومینیومی نصب‌شده در پارکینگ عبارت‌اند از:

  • کرکره پانچ­دار: کرکره‌های پانچ­دار معمولاً از آلومینیوم تک جداره ساخته می‌شوند. این کرکره‌ها بسیار مناسب پارکینگ‌ها می‌باشند چراکه نور را از خود عبور می‌دهند و از تاریک شدن پارکینگ جلوگیری می‌کنند. کرکره‌های پانچ­دار گاهی نیز به‌صورت ترکیبی ساخته می‌شود و در پشت پانچ‌ها ورقه‌های پلی کربن استفاده می‌شود که در این صورت میزان مقاومت کرکره افزایش می‌یابد. این کرکره‌ها در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و نمایی زیبا به ساختمان می‌دهد.
  • کرکره طرح چوب: کرکره‌های طرح چوب نیز یکی از انواع کرکره‌های برقی آلومینیومی نصب‌شده در پارکینگ محسوب می‌شوند. این کرکره می‌تواند از آلومینیوم تک جداره یا چند جداره تولید شود و تیغه‌های آن مانند سایر کرکره‌های آلومینیومی است. تنها تفاوت این مدل در این است که پس از رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک به‌وسیله گرما برچسب‌های چوبی بر آن چسبانده می‌شود تا زیبایی بیشتری داشته باشد. مقاومت این کرکره نیز بسیار بالاست و طرح چوب آن در مقابل عوامل محیطی و گرما تغییر شکل نمی‌دهد.

نصب کرکره برقی آلومینیمی نصب شده در پارکینگ

کرکره برقی آلومینیومی پارکینگ دارای سایزهای مختلفی مانند ۶۰، ۸۰ و ۱۰۰ می‌باشد. از هر سه این سایزها می‌توان در پارکینگ‌ها استفاده کرد و یا اگر درب پارکینگ بزرگ باشد می‌توان دو کرکره را در کنار هم نصب کرد. برای نصب این کرکره‌ها ابتدا باید تیغه‌های آن نصب شود. سپس موتور مورداستفاده برای به حرکت درآوردن این تیغه‌ها انتخاب می‌شود. برای کرکره برقی آلومینیومی می‌توان از هر دو نوع موتور توبولار و ساید استفاده کرد.

موتورهای توبولار برای درب‌های سبک و موتورهای ساید برای درب‌های سنگین مناسب هستند. به‌طورکلی نصب کرکره برقی آلومینیومی پارکینگ نیاز به تخصص و دقت بالایی دارد و بهتر است کار نصب آن توسط نیروی ماهر و نمایندگی مجاز صورت گیرد تا اختلالی در کارکرد کرکره ایجاد نشود و میزان امنیت آن افزایش یابد.

قیمت کرکره برقی آلومینیمی نصب شده در پارکینگ

قیمت کرکره‌های آلومینیومی نسبت به سایر کرکره‌های برقی مانند کرکره پلی کربنات کمتر است. بااین‌حال نمی‌توان برای تمامی کرکره‌های برقی آلومینیومی قیمت یکسانی در نظر گرفت؛ چراکه میزان قیمت نهایی کرکره به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • ابعاد کرکره: همان‌طور که گفته شد سایز کرکره‌های برقی باهم متفاوت است معمولاً قیمت سایزهای بزرگ مانند ۸۰ و ۱۰۰ بیشتر از سایزهای کوچک می‌باشد.
  • نوع مواد اولیه کرکره: کرکره‌هایی که از مواد ضایعات آلومینیومی ساخته‌شده‌اند قیمت کمتری نسبت به کرکره‌های فابریک دارند؛ اما میزان طول عمر و استحکام آن‌ها نیز کمتر می‌باشد.
  • نوع رنگ به‌کاررفته در کرکره: در اکثر کرکره‌های برقی آلومینیومی از رنگ کوره­ای الکترواستاتیک استفاده می‌شود این نوع رنگ مقاومت زیادی دارد و دچار زنگ‌زدگی نمی‌شود. کرکره‌هایی که دارای رنگ کوره­ای الکترواستاتیک هستند، قیمت بیشتری نسبت به رنگ‌های معمولی دارند.
  • ضخامت کرکره: کرکره‌های دوجداره آلومینیومی قیمت بیشتری نسبت به کرکره‌های تک جداره دارند. همچنین قیمت کرکره‌های ترکیبی با پلی کربنات بیشتر از دیگر کرکره‌های آلومینیومی می‌باشد.
  • میزان گارانتی و خدمات پس از فروش کرکره: تمامی کرکره‌های برقی آلومینیومی دارای گارانتی یکسان نمی‌باشند، هراندازه میزان گارانتی کرکره و خدمات پس از فروش آن بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

اگر قصد خرید کرکره برقی آلومینیومی نصب‌شده در پارکینگ را دارید و از میزان قیمت آن بی‌اطلاع هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با واحد فروش شرکت دیده‌بان گستر قائم تماس حاصل نمایید و از میزان قیمت و مشخصات کرکره‌ها اطلاع یابید.

فروش کرکره برقی آلومینیمی نصب شده در پارکینگ

فروشگاه‌ها و سایت‌های مختلفی کرکره برقی آلومینیومی نصب‌شده در پارکینگ را به فروش می‌رسانند؛ اما اگر قصد خرید کرکره آلومینیومی را دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از شرکت دیده‌بان گستر قائم انجام دهید. این شرکت عرضه‌کننده تمامی مدل‌های کرکره برقی می‌باشد و در ساخت این کرکره‌ها از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده می‌نمایند و محصولات خود را با گارانتی عرضه می‌کند؛ همچنین این شرکت دارای نمایندگی‌های نصب در سراسر ایران می‌باشد و کار نصب کرکره را در کمترین زمان و با بهترین متد روز انجام می‌دهد.

نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره برقی آلومینیومی در شهرهای مختلف

برای خرید و نصب کرکره برقی آلومینیومی نصب‌شده در پارکینگ بهتر است به نمایندگی‌های مجاز فروش و نصب آن‌ها مراجعه نمایید تا محصولی باکیفیت و ضمانت به شما عرضه گردد، برخی از نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره برقی آلومینیومی در شهرهای مختلف عبارت‌اند از:

  • نمایندگی دیده‌بان گستر قائم در تهران: آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، جنب پل صنیع خانی، مجتمع آهن مکان، فاز سوم مرکزی، پلاک ۶۸۱٫ تلفن ویژه: ۵۵۴۱۸۲۱ ۰۲۱ تلفن فروش: ۰۹۱۲۱۳۸۳۲۵۰

برای ثبت سفارش‌های خود با شماره‌های ذکرشده تماس برقرار نمایید.

 

کرکره برقی آلومینیومی نصب‌شده در پارکینگکرکره برقی آلومینیومی نصب‌شده در پارکینگکرکره برقی نصب در فروشگاه

ایران پلی کربنات