پلی کربنات با مواد اولیه کره ای

پلی کربنات با مواد اولیه کره ای

پلی کربنات با مواد اولیه کره ای(Polycarbonate with Korean chemicals):کرکره‌های پلی کربنات از مواد پلی کربن با ترکیب فلزاتی همچون آلومینیوم و استیل ساخته می‌شوند. این کرکره‌ها از استحکام و مقاومت بالایی برخوردارند و به کرکره‌های ضد سرقت شهرت دارند. از این کرکره‌ها در مکان‌های مختلفی که به امنیت زیادی نیاز دارند، استفاده می‌شود.

کرکره‌های پلی کربنات دارای مدل‌های مختلفی است و مواد سازنده آن نیز متفاوت است. در این مطلب قصد داریم شمارا با انواع کرکره پلی کربنات با مواد اولیه کره‌ای آشنا نماییم و نمایندگی‌های فروش و نصب این مدل کرکره را در شهرهای مختلف معرفی کنیم تا خرید مطمئن و آسانی را داشته باشید.

انواع پلی کربنات با مواد اولیه کره ای

کرکره پلی کربنات از مواد اولیه مختلفی ساخته می‌شود. مواد اولیه کرکره پلی کربنات می‌تواند ساخت کشور آلمان، چین، کره یا خود ایران باشد؛ اما تمامی تیغه‌های این کرکره در داخل کشور تولید می‌شوند. هرکدام از این مواد اولیه دارای مزایای خاصی هستند. معمولاً میزان استحکام مواد اولیه آلمانی بیشتر است و از این مواد برای ساخت کرکره‌های بزرگ و سنگین استفاده می‌شود. مواد کره­ای و چینی در رده دوم قرار می‌گیرند و دارای کیفیت مناسبی هستند مواد چینی نیز مقاومت کمتری دارد و از قیمت کمتری نیز برخوردار است. پلی کربنات با مواد اولیه کره­ای دارای مزایای منحصربه‌فردی است.

برخی از مزیت‌های این نوع کرکره این است که در برابر گرما مقاومت زیادی دارد و عایق حرارتی بسیار مناسبی است. مزیت دیگر این مدل کرکره مقاومت آن در برابر اسیدهای آلی و معدنی است و به همین دلیل دچار زنگ‌زدگی نمی‌شود. خاصیت مقاومت در برابر خمیدگی را نیز باید برای کرکره‌های کره­ای ذکر کرد. این کرکره‌ها در برابر خمش بسیار مقاوم هستند و به همین دلیل هنگام نصب به‌هیچ‌وجه دچار شکستگی نمی‌شوند.

تمامی مدل‌های کرکره پلی کربنات یعنی کرکره شفاف، غضروف دار، لوله‌ای و پانچ دار به‌وسیله مواد اولیه کره­ای نیز ساخته می‌شوند. البته کیفیت و کارایی مدل‌های غضروف دار، شفاف و پانچ دار بیشتر از مدل لوله‌ای است؛ چراکه معمولاً کرکره‌های لوله‌ای برای درب‌های بزرگ ساخته می‌شوند و به همین دلیل بهتر است در ساخت آن از مواد اولیه آلمانی استفاده کرد.

هرکدام از این مدل‌ها مناسب مکانی خاص هستند و قابلیت‌های متعددی دارند. تمامی مدل‌های ذکرشده در برابر عوامل محیطی همچون باد و آتش مقاوم بوده و به‌خوبی از ساختمان محافظت می‌کنند. تفاوت این مدل‌ها در شکل تیغه‌ها و میزان ضخامت آن‌هاست که با توجه به نوع محیط باید یکی از آن‌ها را انتخاب کرد.

نصب پلی کربنات با مواد اولیه کره ای

نصب کرکره‌های پلی کربنات با مواد اولیه کره­ای تقریباً راحت‌تر از سایر کرکره‌های برقی است، زیرا وزن این کرکره‌ها سبک است و جابه‌جایی و نصب آن‌ها به قدرت زیادی نیاز ندارد. بااین‌حال بهتر است نصب کرکره پلی کربنات را به نمایندگی‌های مجاز و نیروهای متخصص و ماهر سپرد تا تیغه‌های آن به‌درستی باز و بسته شود و میزان امنیت آن نیز افزایش یابد.

برای نصب این کرکره‌ها ابتدا تیغه‌ها نصب می‌شود وزن تیغه‌ها با توجه به مدل متفاوت است. سپس نوع موتور برای به حرکت درآوردن این تیغه‌ها انتخاب می‌شود. اگر وزن تیغه و کرکره سبک باشد از موتورهای توبولار و اگر سنگین باشد از موتورهای ساید استفاده می‌شود.

قیمت کرکره پلی کربنات با مواد اولیه کره ای

قیمت کرکره پلی کربنات با مواد اولیه کره­ای کمتر از کرکره‌های آلمانی و بیشتر از کرکره‌های چینی است. بااین‌حال نمی‌توان برای تمامی مدل‌های کرکره‌های مواد اولیه کره­ای قیمت ثابتی در نظر گرفت؛ زیرا میزان قیمت نهایی کرکره به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • ابعاد کرکره: اندازه کرکره مهم‌ترین عامل تأثیرگذار در میزان قیمت آن می‌باشد. هراندازه طول و عرض کرکره بیشتر باشد میزان قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.
  • رنگ کرکره: کرکره‌های پلی کربنات دارای رنگ‌های مختلفی همچون مسی، دودی، آبی، برنزی، عسلی، شیشه‌ای و… هستند. قیمت این رنگ‌ها باهم متفاوت است و نوع رنگ به‌کاررفته در تیغه و فریم کرکره نیز در میزان قیمت آن تأثیرگذار است.
  • جنس کرکره: کرکره‌های پلی کربنات از ترکیب پلی کربنات با استیل یا آلومینیوم ساخته می‌شوند. قیمت مدل‌های استیل به علت مقاومت بالا بیشتر است.
  • میزان گارانتی و خدمات پس از فروش کرکره: تمامی کرکره‌های پلی کربنات دارای گارانتی یکسانی نیستند، هراندازه میزان گارانتی کرکره و خدمات پس از فروش آن بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

اگر قصد خرید کرکره پلی کربنات با مواد اولیه کره­ای را دارید و از میزان قیمت آن بی‌اطلاع هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم با واحد فروش شرکت دیده‌بان گستر قائم تماس حاصل نمایید و از میزان قیمت و مشخصات کرکره‌ها اطلاع یابید.

فروش کرکره پلی کربنات با مواد اولیه کره ای

فروشگاه‌ها و سایت‌های مختلفی کرکره‌های پلی کربنات با مواد اولیه کره­ای را به فروش می‌رسانند اما اگر قصد خرید این مدل کرکره را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، خرید خود را از شرکت دیده‌بان گستر قائم انجام دهید. این شرکت عرضه‌کننده تمامی مدل‌های کرکره پلی کربنات می‌باشد و در ساخت این کرکره‌ها از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده می‌نمایند و محصولات خود را با گارانتی عرضه می‌کند؛ همچنین این شرکت دارای نمایندگی‌های نصب در سراسر ایران می‌باشد و کار نصب کرکره را در کمترین زمان و با بهترین متد روز انجام می‌دهد.

نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره پلی کربنات در شهرهای مختلف

برای خرید و نصب کرکره پلی کربنات بهتر است به نمایندگی‌های مجاز فروش و نصب آن‌ها مراجعه نمایید تا محصولی باکیفیت و ضمانت به شما عرضه گردد، برخی از نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره پلی کربنات در شهرهای مختلف عبارت‌اند از:

  • نمایندگی دیده‌بان گستر قائم در تهران: آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، جنب پل صنیع خانی، مجتمع آهن مکان، فاز سوم مرکزی، پلاک ۶۸۱٫ تلفن ویژه: ۵۵۴۱۸۲۱ ۰۲۱ تلفن فروش: ۰۹۱۲۱۳۸۳۲۵۰

در پایان لازم به ذکر است که شرکت دیده‌بان گستر قائم (خوبان) در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی فروش و نصب انواع کرکره پلی کربنات می‌باشد و اگر در سایر شهرها زندگی می‌کنید می‌توانید

برای ثبت سفارش‌های خود با شماره‌های ذکرشده تماس برقرار نمایید.

مقاله پلی کربنات با مواد اولیه کره ای

پلی کربنات با مواد اولیه کره ای پلی کربنات با مواد اولیه کره ای پلی کربنات با مواد اولیه کره ای

ایران پلی کربنات