قیمت کرکره پلی کربنات

قیمت کرکره پلی کربنات

قیمت کرکره پلی کربنات

قیمت کرکره پلی کربنات

قیمت کرکره پلی کربنات (Prices of polycarbonate shutters):امروزه در بیشتر فروشگاه‌ها و حتی مجتمع‌های مسکونی از کرکره‌های برقی استفاده می‌شود. کرکره‌ها برقی دارای مدل‌ها و انواع مختلفی هستند. جنس این کرکره‌ها از مواد مختلفی ساخته‌شده است و به همین دلیل میزان استحکام و قیمت آن‌ها باهم متفاوت است.

یکی از انواع کرکره‌ها جدید برقی، کرکره پلی کربنات است. این کرکره از مواد نانو پلیمری و پلی کربن ساخته‌شده است. از مزایای کرکره پلی کربنات این است که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و در برابر نور خورشید بسیار مقاوم است به همین دلیل پس از مدتی استفاده دچار تغییر رنگ و زنگ‌زدگی نخواهد شد. در این مطلب قصد داریم شمارا با قیمت کرکره پلی کربنات آشنا نماییم تا در هنگام خرید با مشکل مواجه نشوید.

انواع کرکره پلی کربنات

تمامی مدل‌های کرکره پلی کربنات دارای طول عمر و استحکام بسیار بالایی هستند به‌طوری‌که این کرکره‌ها به کرکره‌ها ضدضربه و نشکن شهرت دارند؛ کرکره‌ها پلی کربنات به‌گونه‌ای ساخته‌شده‌اند که با شدیدترین ضربه‌ها نیز دچار شکستگی نمی‌شوند اما تیغه‌های آن بسیار شفاف است و بسیار از افراد تصور می‌کنند که جنس آن از شیشه می‌باشد. کرکره پلی کربنات با توجه به نوع تیغه دارای انواع مختلفی است. برخی از مدل‌های این کرکره عبارت‌اند از:

  • کرکره غضروف­دار: کرکره غضروف­دار یکی از مدل‌های کرکره پلی کربنات است که برای بیشتر مکان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. تیغه این کرکره دارای غضروف یا زوارهایی از جنس استیل و آلومینیوم است. از میان غضروف‌ها می‌توان محیط داخل فروشگاه را حتی در صورت بسته بودن مغازه نیز مشاهده کرد به همین دلیل این کرکره باعث جذب مشتریان بیشتر خواهد شد.
  • کرکره لوله‌ای: از دیگر انواع کرکره پلی کربنات مدل‌های لوله‌ای می‌باشد. در تیغه‌های این کرکره به‌جای غضروف از لوله استفاده‌شده است. جنس این لوله‌ها نیز متفاوت است. میزان امنیت و استحکام کرکره لوله‌ای بیشتر از تمامی کرکره‌های برقی و پلی کربنات است به همین دلیل بیشتر از این کرکره در فروشگاه‌های بزرگ و محیط‌هایی که به امنیت زیادی نیاز دارند، استفاده می‌شود.

دو مدل ذکرشده اصلی‌ترین مدل‌های کرکره پلی کربنات هستند اما می‌توان مدل‌های دیگر مانند شیشه‌ای، آینه‌ای، منحنی، پانچ ­دار و… را نام برد که هرکدام برای مکانی خاص عرضه می‌شوند.

نصب کرکره پلی کربنات

کرکره‌ها پلی کربنات به علت مواد اولیه سبک دارای وزن کمی نسبت به سایر کرکره‌ها هستند. به همین دلیل نصب آن‌ها به قدرت زیادی نیاز ندارد و معمولاً کار نصب آن‌ها راحت‌تر از سایر کرکره‌های برقی است؛ بااین‌حال نباید تصور کرد که خود فرد می‌تواند آن‌ها را نصب نماید؛

چراکه نصب این کرکره‌ها نیاز به تخصص و مهارت دارد و اگر نصب آن‌ها توسط نیروی ماهر انجام نشود ممکن است موتور کرکره دچار سوختگی شود و یا کرکره به‌درستی باز و بسته نشود که در صورت به وجود آمدن این مشکلات شما محتمل هزینه اضافی برای تعمیرکار خواهید شد؛ بنابراین کار نصب این کرکره‌ها را حتماً به نیروهای ماهر و نمایندگی‌های مجاز نصب کرکره پلی کربنات در شهرهای مختلف بسپارید.

قیمت کرکره پلی کربنات

قیمت کرکره‌ها پلی کربنات با توجه به میزان استحکام و مزیت‌های این نوع کرکره بسیار مناسب است و حتی اگر این کرکره راکمی گران‌تر از سایر کرکره‌ها برقی خریداری نمایید امنیت مغازه شما تأمین می‌شود؛ اما به‌طورکلی نمی‌توان قیمت ثابتی برای این کرکره‌ها در نظر گرفت؛

چراکه همان‌طور که گفته شد این کرکره دارای مدل‌های مختلف است و در اندازه‌های متفاوتی عرضه می‌شود بنابراین میزان قیمت آن متغیر است. برخی از عوامل تأثیرگذار در میزان قیمت کرکره پلی کربنات عبارت‌اند از:

  • اندازه کرکره: از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در قیمت کرکره پلی کربنات ابعاد آن می‌باشد. کرکره‌هایی که دارای طول و عرض بیشتری هستند قیمت بیشتری دارند.
  • مارک و برند کرکره: کرکره‌ها پلی کربنات دارای برندهای مختلفی مانند آلمانی و چینی هستند؛ البته منظور از اروپایی و چینی این است که مواد اولیه و طرز ساخت این کرکره مطابق با اصول اروپا و یا چین است. قیمت کرکره‌ها آلمانی بیشتر از مدل‌های چینی است زیرا استحکام و طول عمر آن‌ها بیشتر می‌باشد.
  • جنس کرکره: همان‌طور که گفته شد جنس تیغه‌های کرکره پلی کربنات از آلومینیوم و یا استیل است، مدل‌های استیل از مقاومت و استحکام بالایی برخوردارند و دچار زنگ‌زدگی نمی‌شوند درنتیجه قیمت آن‌ها نیز بیشتر است.
  • میزان ضخامت کرکره: کرکره‌ها پلی کربنات در ضخامت‌های مختلفی از ۲ تا ۶ میلی‌متر ساخته می‌شوند. کرکره‌هایی که تیغه‌های آن ضخیم‌تر است استحکام بیشتری دارد؛ بنابراین ضخامت تیغه نیز در میزان قیمت آن تأثیرگذار است.
  • نوع موتور به‌کاررفته در کرکره: نوع موتور به‌کاررفته در کرکره نیز در میزان قیمت آن تأثیرگذار است. برای کرکره‌ها پلی کربنات می‌توان با توجه به وزن کرکره از موتورهای ساید و یا توبولار استفاده کرد. قیمت موتورهای ساید و صنعتی بیشتر است.
  • میزان گارانتی و خدمات پس از فروش: کرکره‌های پلی کربنات دارای گارانتی یکسان نیستند، هراندازه میزان گارانتی و خدمات پس از فروش کرکره بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

بهترین روش جهت اطلاع از میزان قیمت این کرکره‌ها تماس با نمایندگی‌های فروش است. اگر قصد خرید کرکره پلی کربنات را دارید و از میزان قیمت آن بی‌اطلاع هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم با واحد فروش شرکت دیده‌بان گستر قائم تماس حاصل نمایید و از میزان قیمت و مشخصات کرکره‌ها اطلاع یابید.

فروش کرکره پلی کربنات

شما می‌توانید به روش‌های مختلفی کرکره پلی کربنات را خریداری کنید اما اگر قصد خرید کرکره پلی کربنات را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از شرکت دیده‌بان گستر قائم انجام دهید.

این شرکت عرضه‌کننده تمامی مدل‌های کرکره پلی کربنات می‌باشد و در ساخت این کرکره‌ها از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده می‌نماید.

دیده‌بان گستر قائم محصولات خود را با گارانتی عرضه می‌کند و پس از خرید می‌توان از نمایندگی‌های نصب آن در شهرهای مختلف نیز استفاده کرد؛ بنابراین خرید مطمئن و آسانی را با دیده‌بان گستر قائم تجربه خواهید کرد.

نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره پلی کربنات در شهرهای مختلف

در اینجا قصد داریم برخی از نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره پلی کربنات در شهرهای مختلف را به شما معرفی نماییم. این نمایندگی‌ها عبارت‌اند از:

  • نمایندگی دیده‌بان گستر قائم در تهران: آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، جنب پل صنیع خانی، مجتمع آهن مکان، فاز سوم مرکزی، پلاک ۶۸۱٫ تلفن ویژه: ۵۵۴۴۱۸۲۱ ۰۲۱ تلفن فروش: ۰۹۱۲۱۳۸۳۲۵۰

در پایان لازم به ذکر است که شرکت دیده‌بان گستر قائم (خوبان) در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی فروش و نصب کرکره پلی کربنات می‌باشد و اگر در سایر شهرها زندگی می‌کنید می‌توانید برای ثبت سفارش‌های خود با شماره‌های ذکرشده تماس حاصل نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان تماس بگیرید

۵۵۴۴۱۸۲۱ ۰۲۱

۰۹۱۲۱۳۸۳۲۵۰

قیمت کرکره پلی کربنات

ایران پلی کربنات