تولید کرکره شفاف پلی کربنات

تولید کرکره شفاف پلی کربنات

تولید کرکره شفاف پلی کربنات

تولید کرکره شفاف پلی کربنات

تولید کرکره شفاف پلی کربنات (Production of transparent polycarbonate shutters):کرکره‌های برقی که برای مکان‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند دارای انواع و جنس‌های مختلفی هستند. میزان استحکام و قیمت این کرکره‌ها باهم متفاوت است. یکی از انواع جدید و مقاوم کرکره برقی، کرکره پلی کربنات است.

در تولید کرکره شفاف پلی کربنات علاوه بر پلی کربن از ترکیب فلزات دیگری همچون استیل و آلومینیوم نیز استفاده می‌شود. کرکره‌های پلی کربنات به کرکره ضد سرقت شهرت دارند و برای مکان‌هایی که به امنیت زیادی نیاز دارند، مناسب می‌باشند. در ادامه با انواع کرکره پلی کربنات و نمایندگی‌های فروش و نصب این کرکره بیشتر آشنا خواهید شد تا خرید مطمئنی داشته باشید.

انواع تولید کرکره شفاف پلی کربنات

کارخانه های تولید کرکره شفاف پلی کربنات این کرکره‌ها را با فلزات مختلفی مونتاژ می‌کنند. تمامی این کرکره‌ها بسیار مستحکم بوده و با شدیدترین ضربه‌ها دچار شکستگی نمی‌شوند. از مزیت‌های دیگر کرکره پلی کربنات می‌توان به خاصیت ضد حریق، ضد اشعه ماوراءبنفش و مقاومت بالای آن در برابر خمش اشاره کرد. به‌طورکلی انواع کرکره شفاف پلی کربنات عبارت‌اند از:

  • کرکره غضروف دار: کرکره غضروف دار یا زواری یکی از کرکره‌های پلی کربنات است که از آن بیشتر در مغازه‌ها استفاده می‌شود. تیغه‌های این کرکره به شکل قطعات کوچک ساخته می‌شوند و به‌وسیله غضروف‌هایی از جنس استیل یا آلومینیوم به هم متصل می‌شوند. میزان ضخامت تیغه‌ها و غضروف‌های این کرکره‌ها باهم متفاوت است.
  • کرکره لوله‌ای: کرکره لوله‌ای نیز یکی از کرکره‌های شفاف پلی کربنات از این کرکره برای مغازه‌های بزرگ و مکان‌هایی که به امنیت زیادی نیاز دارند استفاده می‌شود. تیغه کرکره لوله‌ای به‌وسیله لوله‌هایی از جنس استیل یا آلومینیوم به هم متصل شده است که ضخامت و قطر این لوله‌ها باهم متفاوت است.
  • کرکره شفاف: یکی دیگر از کرکره‌هایی که در کارخانه تولید کرکره شفاف پلی کربنات ساخته می‌شود، کرکره شفاف یا شیشه‌ای است. کرکره‌های شفاف ظاهری شبیه به شیشه دارند اما استحکام آن‌ها بیشتر از فولاد است. کرکره‌های شفاف دارای رنگ ‌بندی متنوعی همچون آبی، مسی، دودی، برنزی، عسلی و… هستند. برای زیبایی بیشتر این کرکره‌ها می‌توان میان تیغه‌های آن نوارهای رنگی نصب کرد.

نصب تولید کرکره شفاف پلی کربنات

مراحل نصب کرکره‌های پلی کربنات با توجه به مدل آن‌ها تا حدودی متفاوت است اما ازآنجایی‌که این کرکره‌ها دارای وزن سبکی هستند نصب آن‌ها سریع انجام می‌شود. برای نصب کرکره شفاف پلی کربنات در هر مترمربع ۹ عدد تیغه نصب می‌شود. وزن این تیغه‌ها با توجه به مدل آن‌ها از ۹ تا ۱۲ کیلوگرم می‌باشد. در مرحله آخر موتور کرکره برای به حرکت درآوردن این تیغه‌ها انتخاب و نصب می‌شود. برای کرکره‌های سبک از موتورهای توبولار و برای کرکره‌های سنگین از موتورهای پرقدرت ساید استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است که نصب تمامی کرکره‌های برقی نیاز به‌دقت و مهارت بالایی دارد و فرد غیرمتخصص نباید این کرکره‌ها را نصب نماید. ازاین‌رو بهتر است کار نصب کرکره پلی کربنات را به نمایندگی‌های مجاز بسپارید تا کرکره به‌درستی عمل نماید و میزان امنیت آن افزایش یابد.

قیمت تولید کرکره شفاف پلی کربنات

کارخانه‌ها تولید کرکره شفاف پلی کربنات قیمت‌ها مختلفی را برای این کرکره‌ها با توجه به جنس و مدل در نظر می‌گیرند. به همین دلیل نمی‌توان قیمت ثابتی برای تمامی این کرکره‌ها در نظر گرفت. قیمت کرکره پلی کربنات به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • ابعاد کرکره: طول و عرض کرکره مهم‌ترین عامل در میزان قیمت کرکره است. کرکره‌های بزرگ از قیمت بیشتری برخوردارند زیرا به تیغه‌های بیشتری نیاز دارند.
  • جنس کرکره: کرکره‌های پلی کربنات از ترکیب پلی کربنات با آلومینیوم و یا استیل ساخته می‌شوند. قیمت کرکره‌های استیل بیشتر از آلومینیوم می‌باشد و کرکره‌های غضروف دار از قیمت کمتری نسبت به کرکره‌های لوله‌ای برخوردارند.
  • نوع رنگ به‌کاررفته در کرکره: کرکره‌ها دارای رنگ‌بندی متنوعی هستند. نوع رنگ به‌کاررفته در کرکره نیز در میزان قیمت آن تأثیرگذار است.
  • ضخامت کرکره: ضخامت تیغه‌های کرکره پلی کربنات از ۲ تا ۶ میلی‌متر است. تیغه‌های ضخیم استحکام و طول عمر بیشتری دارند و از قیمت بالاتری نیز برخوردارند.
  • میزان گارانتی و خدمات پس از فروش کرکره: تمامی کرکره‌های پلی کربنات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش یکسانی نیستند، هراندازه میزان گارانتی کرکره و خدمات پس از فروش آن بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.
  • نوع موتور به‌کاررفته در کرکره: برای نصب کرکره‌های پلی کربنات می‌توان از موتورهای توبولار یا ساید استفاده کرد. موتورهای توبولار دارای قدرت کمتری بوده و برای درب‌های کوچک مناسب هستند اما موتورهای ساید قدرت بیشتری داشته و مناسب درب‌های سنگین می‌باشند. قیمت موتورهای ساید و اروپایی بیشتر از موتورهای توبولار و چینی است.

اگر قصد خرید کرکره شفاف پلی کربنات را دارید و از میزان قیمت آن بی‌اطلاع هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با واحد فروش شرکت دیده‌بان گستر قائم تماس حاصل نمایید و از میزان قیمت و مشخصات کرکره‌ها اطلاع یابید.

فروش تولید کرکره شفاف پلی کربنات

مراکز مختلفی درزمینهٔ فروش کرکره شفاف پلی کربنات فعالیت می‌کنند. برای خرید این کرکره‌ها ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به‌صورت حضوری و یا از طریق تماس با واحد فروش شرکت دیده‌بان گستر قائم اقدام به خرید نمایید. این شرکت عرضه‌کننده تمامی مدل‌های کرکره پلی کربنات می‌باشد و در ساخت این کرکره‌ها از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده می‌نمایند و محصولات خود را با گارانتی عرضه می‌کند.

از دیگر مزیت خرید از شرکت دیده‌بان گستر قائم این است که شما خریدی بی‌واسطه و مستقیم خواهید داشت و درنتیجه واسطه‌های فروش حذف‌شده و شما کرکره پلی کربنات را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری خواهید کرد. همچنین این شرکت دارای نمایندگی‌های نصب در سراسر ایران می‌باشد و کار نصب کرکره را در کمترین زمان و با بهترین متد روز انجام می‌دهد.

نمایندگی‌های فروش و نصب تولید کرکره شفاف پلی کربنات

برای خرید کرکره شفاف پلی کربنات بهتر است به نمایندگی‌های مجاز فروش و نصب آن‌ها مراجعه نمایید تا محصولی با گارانتی و مطمئن به شما عرضه گردد، برخی از نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره پلی کربنات در شهرهای مختلف عبارت‌اند از:

  • نمایندگی دیده‌بان گستر قائم در تهران: آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، جنب پل صنیع خانی، مجتمع آهن مکان، فاز سوم مرکزی، پلاک ۶۸۱٫ 

در پایان لازم به ذکر است که شرکت دیده‌بان گستر قائم (خوبان) در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی فروش و نصب کرکره پلی کربنات می‌باشد و اگر در سایر شهرها زندگی می‌کنید می‌توانید

برای ثبت سفارش‌های خود با شماره‌های ذکرشده تماس برقرار نمایید.

تلفن ویژه: ۵۵۴۱۸۲۱ ۰۲۱

تلفن فروش: ۰۹۱۲۱۳۸۳۲۵۰

مقاله تولید کرکره شفاف پلی کربنات

 

ایران پلی کربنات