تولید تیغه پلی کربنات

تولید کرکره شفاف پلی کربنات

تولید کرکره شفاف پلی کربنات

تولید تیغه پلی کربنات

تولید تیغه پلی کربنات (Production of polycarbonate blades): امروزه از کرکره‌های برقی متفاوتی برای اماکنی همچون درب پارکینگ، درب مغازه‌ها، سوله‌ها و… استفاده می‌شود. این کرکره دارای مدل‌های مختلفی هستند و از مواد متفاوتی ساخته‌شده‌اند. میزان استحکام و قیمت این کرکره‌ها با توجه به مواد تولیدشده متفاوت است.

یکی از جدیدترین کرکره‌های برقی که دارای ظاهر شفاف و بسیار زیبایی است کرکره پلی کربنات می‌باشد. این کرکره‌ها ضمن دارا بودن ظرافت و زیبایی از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردارند و در برابر حرارت، ضربه، اشعه UV بسیار مقاوم هستند. کرکره‌ها پلی کربنات به کرکره‌ها نشکن شهرت دارند و در برابر ضربه بسیار مقاوم‌اند و به‌نوعی نشکن محسوب می‌شوند. در این مطلب قصد داریم شمارا با تولید تیغه  آشنا نماییم.

انواع تیغه پلی کربنات

تیغه‌ها پلی کربنات با توجه به جنس و مدل به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. میزان استحکام و طول عمر تمامی این تیغه‌ها بسیار بالاست اما مدل‌هایی از این تیغه‌ها وجود دارند که میزان ایمنی و استحکام آن‌ها بیشتر از سایر مدل‌های پلی کربنات و کرکره‌های برقی است. به‌طورکلی برخی از انواع تیغه پلی کربنات عبارت‌اند از:

  • تیغه‌های شفاف: این مدل تیغه‌ها دارای ظاهری آجری شکل هستند و قطعات تیغه دارای اندازه کوچکی می‌باشد. ظاهر این تیغه‌ها بسیار شفاف است و برخی از مدل‌های آن آینه‌ای می‌باشد. از این مدل برای درب پارکینگ‌ها و مجتمع‌های مسکونی استفاده می‌شود. جنس این تیغه از مواد نانو پلیمری و پلی کربنات می‌باشد.
  • تیغه‌های زواری: تیغه‌های زواری از پلی کربنات ساخته‌شده‌اند اما این تیغه‌ها توسط زوار یا غضروف‌هایی از جنس استیل یا آلومینیوم به هم متصل شده‌اند و به کرکره پلی کربنات غضروف دار یا زواری شهرت دارند.
  • تیغه‌های لوله‌ای: یکی دیگر از انواع تیغه‌پلی کربنات، تیغه‌های لوله‌ای هستند این مدل تیغه نیز ترکیبی از پلی کربنات و لوله‌هایی از جنس استیل یا آلومینیوم است تیغه پلی کربنات لوله‌ای استیل از مستحکم‌ترین تیغه‌ها محسوب می‌شود و برای اماکنی مانند طلافروشی‌ها و صرافی‌ها که به امنیت زیادی نیاز دارند، مورداستفاده قرار می‌گیرد.
  • تیغه‌های پانچ­دار: یکی دیگر از انواع تیغه‌ها پلی کربنات، تیغه پانچ­دار است در ساخت این تیغه از آلومینیوم دوجداره استفاده می‌شود و به‌وسیله دستگاه این آلومینیوم پانچ شده و دارای منافذ بازی هستند.

نحوه تولید تیغه پلی کربنات

کارخانه‌های زیادی در سرتاسر ایران کار تولید تیغه پلی کربنات را در ضخامت‌های مختلف انجام می‌دهند. این تیغه‌ها یا به‌وسیله مواد اولیه آلمانی و طبق روش ساخت کشورهای اروپایی انجام می‌شود که به آن تیغه پلی کربنات آلمانی گفته می‌شود و یا به‌وسیله مواد چینی تولید می‌گردند. درهرصورت هر دو این مدل تیغه‌ها در کارخانه‌های ایرانی تولید و روانه بازار می‌شوند اما میزان استحکام و طول عمر کرکره‌های اروپایی معمولاً بیشتر است.

در ساخت این تیغه‌ها با توجه به مدل از مواد مختلفی مانند مواد پلیمری، استیل، آلومینیوم و یا حتی آهن استفاده می‌شود اما استفاده از پلی کربن در تولید این کرکره‌ها مشترک است. شما می‌توانید جنس تیغه و اندازه آن را با توجه به درب مکان موردنظر خود سفارش دهید.

نصب و تولید تیغه پلی کربنات

مراحل نصب تیغه‌های پلی کربنات ساده‌تر از سایر تیغه‌های کرکره برقی می‌باشد چراکه وزن این تیغه‌ها معمولاً سبک است و به قدرت زیادی نیاز ندارد. برای نصب این تیغه‌ها در هر مترمربع باید ۹ عدد تیغه نصب شود تا درب به‌درستی باز و بسته شود و وزن هر مترمربع آن چیزی حدود ۹ تا ۱۲ کیلوگرم خواهد بود.

این تیغه‌ها را می‌توان تا عرض ۵/۶ متر و ارتفاع ۸ متر نصب کرد هراندازه ارتفاع و عرض تیغه‌ها بیشتر باشد کار نصب آن دشوارتر خواهد بود. به‌طورکلی نصب تیغه پلی کربنات نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد ازاین‌رو بهتر است کار نصب تیغه را به نمایندگی‌های مجاز و نیروی متخصص بسپارید تا اختلالی در باز و بسته شدن تیغه‌ها ایجاد نشود.

قیمت تولید تیغه پلی کربنات

همان‌طور که گفته شد در تولید تیغه‌ پلی کربنات از مواد مختلفی ساخته می‌شوند درنتیجه قیمت تیغه متغیر است و نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت چراکه میزان قیمت نهایی تیغه‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • مارک و برند تیغه: تیغه‌های مورداستفاده برای این نوع کرکره دارای مارک‌ها و برندهای مختلفی هستند معمولاً قیمت برند اروپایی بیشتر از سایر مارک‌ها ازجمله مارک‌های چینی می‌باشد.
  • جنس تیغه: همان‌طور که گفته شد جنس این تیغه‌ها از آلومینیوم و یا استیل است، مدل‌های استیل از مقاومت و استحکام بالایی برخوردارند و درنتیجه قیمت آن‌ها نیز بیشتر است.
  • وزن و ضخامت تیغه: تیغه  دارای ضخامت‌های مختلفی مابین ۲ تا ۶ میلی‌متر است هراندازه میزان ضخامت تیغه بیشتر باشد وزن آن نیز بیشتر است و استحکام آن نیز افزایش میابد؛ بنابراین تیغه‌های ضخیم از قیمت بیشتری برخوردارند.
  • رنگ ریل‌های کناری تیغه: تیغه‌های پلی کربنات از رنگ‌بندی متنوعی برخوردارند و نوع رنگ تیغه نیز در میزان قیمت آن تأثیرگذار است.
  • میزان گارانتی تیغه: تمامی تیغه‌های کرکره پلی کربنات دارای گارانتی یکسان نیستند، هراندازه میزان گارانتی تیغه بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

اگر قصد خرید تیغه را دارید و از میزان قیمت آن بی‌اطلاع هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم با واحد فروش شرکت دیده‌بان گستر قائم تماس حاصل نمایید و از میزان قیمت و مشخصات تیغه‌ها اطلاع یابید.

فروش و تولید تیغه پلی کربنات

تیغه ها پلی کربنات در مدل‌ها و ضخامت‌های مختلفی به فروش می‌رسد اما اگر قصد خرید تیغه ی پلی کربنات را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از شرکت دیده‌بان گستر قائم انجام دهید این شرکت عرضه‌کننده تمامی مدل‌های تیغه  ها پلی کربنات مانند طرح S، تخت، لوله‌ای و… می‌باشد و در ساخت این تیغه‌ها از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده می‌نماید و دارای نمایندگی‌های مجاز نصب در سراسر ایران است؛ بنابراین خرید مطمئن و آسانی را با دیده‌بان گستر قائم تجربه خواهید کرد.

نمایندگی‌های فروش و نصب تیغه پلی کربنات در شهرهای مختلف

برای خرید و نصب تیغه های پلی کربنات تولیدشده در کارخانه‌ها می‌توانید به نمایندگی‌های فروش و نصب آن‌ها مراجعه نمایید تا محصولی باکیفیت به شما عرضه گردد، برخی از نمایندگی‌های فروش و نصب تیغه در شهرهای مختلف عبارت‌اند از:

  • نمایندگی دیده‌بان گستر قائم در تهران: آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، جنب پل صنیع خانی، مجتمع آهن مکان، فاز سوم مرکزی، پلاک ۶۸۱٫ تلفن ویژه: ۵۵۴۱۸۲۱ ۰۲۱ تلفن فروش: ۰۹۱۲۱۳۸۳۲۵

در پایان لازم به ذکر است که شرکت دیده‌بان گستر قائم (خوبان) در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی فروش و نصب تیغه کرکره می‌باشد و اگر در سایر شهرها زندگی می‌کنید می‌توانید برای ثبت سفارش‌های خود با شماره‌های ذکرشده تماس برقرار نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان تماس بگیرید

مقاله تولید تیغه پلی کربنات

تولید تیغه پلی کربنات تولید تیغه پلی کربنات تولید تیغه پلی کربنات

ایران پلی کربنات