کرکره پلی کربنات نصب در مغازه پاساژ

کرکره پلی کربنات نصب در مغازه پاساژ

کرکره پلی کربنات نصب در مغازه پاساژ(Polycarbonate shutters installed in the passage shop):کرکره‌های برقی دارای مدل‌ها و انواع مختلفی هستند. جنس و کیفیت این کرکره‌ها باهم متفاوت است و به همین دلیل از قیمت‌های مختلفی برخوردارند. یکی از انواع زیبا و مقاوم کرکره برقی، کرکره پلی کربنات می‌باشد. از این نوع کرکره برای مجتمع‌های تجاری و مسکونی، بیمارستان‌ها، شرکت‌ها و مغازه‌ها استفاده می‌شود. این کرکره دارای مزایای زیادی همچون خاصیت ضد حریق، ضد اشعه UV، مقاوم در برابر ضربه و… می‌باشد. در این مطلب قصد داریم شمارا با انواع کرکره پلی کربنات نصب در مغازه پاساژ و نمایندگی‌های فروش آن در شهرهای مختلف آشنا نماییم تا خریدی مطمئن داشته باشید.

انواع کرکره پلی کربنات نصب در مغازه پاساژ

کرکره‌های پلی کربنات دارای انواع مختلفی هستند. این کرکره‌ها برای مغازه‌ها بسیار مناسب می‌باشند چراکه ظاهری شفاف و شبیه به شیشه دارند و حتی در هنگام بسته بودن کرکره می‌توان ویترین آن را مشاهده کرد و همین امر باعث افزایش فروش بیشتر مغازه‌ها می‌شود. انواع کرکره پلی کربنات نصب در مغازه پاساژ عبارت از کرکره غضروف دار و کرکره شیشه‌ای است.

کرکره شیشه‌ای ظاهری شبیه به شیشه دارد اما از مواد نانو پلیمری و پلی کربنات ساخته‌شده است و مقاومت آن قابل‌مقایسه با شیشه نیست. کرکره‌های شیشه‌ای از رنگ‌های متنوعی مانند آبی، مسی، دودی، برنزی و … برخوردارند. می‌توان رنگ شیشه و فریم آن را با توجه به دکوراسیون مغازه انتخاب کرد و یا برای زیبایی بیشتر میان تیغه‌های آن را نوار رنگی نصب کرد.

کرکره غضروف دار به‌صورت یک‌تکه ساخته نمی‌شود تیغه‌های این کرکره به‌وسیله غضروف یا زوارهایی از جنس استیل یا آلومینیوم به هم متصل شده‌اند. میزان استحکام مدل استیل بیشتر از مدل آلومینیومی است. برای مغازه‌های پاساژ بیشتر از دو مدل ذکرشده کرکره پلی کربنات استفاده می‌شود اما برای درب خروجی و اصلی گاهی از کرکره پلی کربنات لوله‌ای نیز استفاده می‌شود تا امنیت پاساژ افزایش یابد.

نصب کرکره پلی کربنات نصب در مغازه پاساژ

نصب کرکره‌های پلی کربنات مغازه پاساژ تقریباً ساده است چراکه وزن این کرکره‌ها سبک است و به همین دلیل سریع‌تر نصب می‌شود. برای نصب کرکره پلی کربنات مغازه پاساژ ابتدا باید تیغه‌ها بر روی رول نصب شود. برای این کار در هر مترمربع ۹ عدد تیغه نصب می‌شود. وزن تیغه‌های کرکره پلی کربنات با توجه به نوع آن متفاوت است. به‌طورکلی وزن تیغه‌ها چیزی حدود ۹ تا ۱۲ کیلوگرم می‌باشد. سپس نوع موتور کرکره برای به حرکت درآوردن این تیغه‌ها انتخاب می‌شود. موتور کرکره باید با توجه به وزن نهایی کرکره انتخاب شود. برای کرکره‌های سبک از موتورهای توبولار و برای کرکره‌های سنگین از موتورهای ساید استفاده می‌شود. باید توجه داشت که نصب کرکره در تمامی مراحل نیاز به‌دقت و مهارت بالایی دارد و فرد غیرمتخصص نباید این کار را انجام دهد. ازاین‌رو بهتر است کار نصب کرکره پلی کربنات مغازه پاساژ را به نمایندگی‌های مجاز بسپارید تا کرکره به‌درستی عمل نماید.

قیمت کرکره پلی کربنات نصب در مغازه پاساژ

قیمت کرکره‌های پلی کربنات مقداری بیشتر از سایر کرکره‌های برقی است. البته باید توجه داشت که قیمت کرکره پلی کربنات نصب در مغازه پاساژ با توجه به مدل و جنس کرکره متفاوت است و میزان قیمت این کرکره‌ها بستگی به عوامل مختلفی دارد. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • اندازه کرکره: ابعاد کرکره مهم‌ترین عامل در میزان قیمت کرکره است. کرکره‌های بزرگ از قیمت بیشتری برخوردارند زیرا به تیغه‌های بیشتری نیاز دارند.
  • جنس کرکره: کرکره‌های پلی کربنات از ترکیب پلی کربنات با آلومینیوم و یا استیل ساخته می‌شوند. قیمت کرکره‌های استیل بیشتر از آلومینیوم می‌باشد و کرکره‌های غضروف دار از قیمت کمتری نسبت به کرکره‌های لوله‌ای برخوردارند.
  • نوع رنگ کرکره: کرکره‌های پلی کربنات دارای رنگ‌بندی متنوعی هستند. نوع رنگ به‌کاررفته در کرکره نیز در میزان قیمت آن تأثیرگذار است.
  • ضخامت کرکره: ضخامت تیغه‌های کرکره پلی کربنات از ۲ تا ۶ میلی‌متر است. تیغه‌های ضخیم استحکام و طول عمر بیشتری دارند و از قیمت بالاتری نیز برخوردارند.
  • میزان گارانتی و خدمات پس از فروش کرکره: تمامی کرکره‌های پلی کربنات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش یکسانی نیستند، هراندازه میزان گارانتی کرکره و خدمات پس از فروش آن بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

اگر قصد دارید از میزان قیمت کرکره پلی کربنات نصب در مغازه پاساژ اطلاع یابید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با واحد فروش شرکت دیده‌بان گستر قائم تماس حاصل نمایید و بخواهید شمارا در انتخاب کرکره مناسب و میزان قیمت آن راهنمایی کنند.

فروش کرکره پلی کربنات نصب در مغازه پاساژ

کرکره پلی کربنات نصب در مغازه پاساژ را می‌توان از فروشگاه‌های مختلفی خریداری کرد؛ اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به‌صورت حضوری و یا از طریق تماس با واحد فروش شرکت دیده‌بان گستر قائم اقدام به خرید کرکره پلی کربنات نمایید. این شرکت عرضه‌کننده تمامی مدل‌های کرکره پلی کربنات می‌باشد و در ساخت این کرکره‌ها از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده می‌نمایند و محصولات خود را با گارانتی عرضه می‌کند. از دیگر مزیت خرید از شرکت دیده‌بان گستر قائم این است که شما خریدی مستقیم خواهید داشت و درنتیجه واسطه‌های فروش حذف‌شده و شما کرکره پلی کربنات را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری خواهید کرد. همچنین این شرکت دارای نمایندگی‌های نصب در سراسر ایران می‌باشد و کار نصب کرکره را در کمترین زمان و با بهترین متد روز انجام می‌دهد.

نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره پلی کربنات در شهرهای مختلف

برای خرید و نصب کرکره پلی کربنات نصب در مغازه پاساژ بهتر است به نمایندگی‌های مجاز فروش و نصب آن‌ها مراجعه نمایید تا محصولی با گارانتی و مطمئن به شما عرضه گردد، برخی از نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره پلی کربنات در شهرهای مختلف عبارت‌اند از:

  • نمایندگی دیده‌بان گستر قائم در تهران: آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، جنب پل صنیع خانی، مجتمع آهن مکان، فاز سوم مرکزی، پلاک ۶۸۱٫ تلفن ویژه: ۵۵۴۱۸۲۱ ۰۲۱ تلفن فروش: ۰۹۱۲۱۳۸۳۲۵۰

در پایان لازم به ذکر است که شرکت دیده‌بان گستر قائم (خوبان) در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی فروش و نصب کرکره پلی کربنات می‌باشد و اگر در سایر شهرها زندگی می‌کنید می‌توانید

برای ثبت سفارش‌های خود با شماره‌های ذکرشده تماس برقرار نمایید.

مقاله کرکره پلی کربنات نصب در مغازه پاساژ

ایران پلی کربنات