کرکره پلی کربنات نصب درب فروشگاه

کرکره پلی کربنات نصب درب فروشگاه

کرکره پلی کربنات نصب درب فروشگاه(Polycarbonate Shutters Install shop door):امروزه استفاده از کرکره‌های برقی بسیار متداول است. این کرکره‌ها دارای انواع و جنس‌های مختلفی هستند. بعد از کرکره‌های آلومینیومی، کرکره پلی کربنات بیشترین استفاده را دارد. از این کرکره در مکان‌های مختلفی مانند مغازه‌ها، پارکینگ‌ها، سوله‌ها، فروشگاه‌ها و… استفاده می‌شود. میزان استحکام کرکره پلی کربنات بسیار بیشتر از کرکره‌های آلومینیومی و سایر کرکره‌های برقی است.

این کرکره در برابر ضربه بسیار مقاوم است و نشکن محسوب می‌شود، به‌طوری‌که به کرکره ضد سرقت شهرت دارد. از مزایای دیگر این نوع کرکره این است که ضد حریق و ضد اشعه UV می‌باشد به همین دلیل به‌طور کامل از ساختمان شما محافظت می‌نماید. در این مطلب قصد داریم شمارا با انواع کرکره پلی کربنات نصب درب فروشگاه آشنا نماییم و نمایندگی‌های فروش و نصب آن را در شهرهای مختلف معرفی کنیم.

انواع کرکره پلی کربنات نصب درب فروشگاه

کرکره پلی کربنات دارای مدل‌های مختلف است. جنس تیغه‌های این کرکره باهم متفاوت می‌باشد و میزان استحکام و قیمت‌های این تیغه‌ها باهم متفاوت است. هرکدام از این تیغه‌ها مناسب مکانی خاص است. برخی از مدل‌های این کرکره، مناسب فروشگاه طراحی‌شده است. انواع کرکره نصب درب فروشگاه عبارت‌اند از:

  • کرکره لوله‌ای: کرکره لوله‌ای مستحکم‌ترین نوع کرکره پلی کربنات محسوب می‌شود و برای فروشگاه‌هایی مورداستفاده قرار می‌گیرد که به امنیت زیادی نیاز دارند. کرکره لوله‌ای از ترکیب پلی کربنات با لوله‌هایی از جنس استیل یا آلومینیوم ساخته می‌شود. مدل استیل آن دارای مقاومت بسیار بالایی است. کرکره لوله‌ای خود دارای چند مدل است ضخامت و جنس مدل‌های مختلف باهم متفاوت است.
  • کرکره غضروف دار: یکی دیگر از کرکره‌های پلی کربنات که برای فروشگاه‌ها استفاده می‌شود، کرکره غضروف دار یا زواری است. این کرکره از ترکیب پلی کربنات با زوارهای استیل یا آلومینیومی ساخته می‌شود. طراحی این مدل همانند کرکره لوله‌ای است. تنها تفاوت آن‌ها در ضخامت تیغه‌ها است و به‌جای لوله از غضروف‌های تخت استفاده می‌شود.
  • کرکره شفاف: کرکره شفاف یا شیشه‌ای نیز یکی از انواع کرکره پلی کربنات است که برای فروشگاه‌ها استفاده می‌شود. این کرکره از مواد کامپوزیت و نانو پلیمری ساخته‌شده است و دارای ظاهری زیبا می‌باشد. تیغه‌های این کرکره به‌صورت یک‌تکه نیست؛ بلکه به شکل آجری کنار هم چیده شده‌اند. برای زیبایی بیشتر این کرکره‌ها می‌توان از نوار رنگی در میان آن‌ها استفاده کرد. کرکره‌های شفاف دارای رنگ‌بندی متنوعی هستند و رنگ فریم‌های آن نیز باهم متفاوت است که می‌توان رنگ موردنظر را با توجه به سبک دکوراسیون فروشگاه خود انتخاب کرد.

نصب کرکره پلی کربنات فروشگاه

کرکره پلی کربنات قابل‌نصب بر روی انواع درب‌ها می‌باشد و می‌توان آن را در اندازه‌های مختلف سفارش داد. برای درب‌های خیلی عریض بهتر است دو کرکره در کنار هم نصب شوند تا اختلالی در کارکرد درب ایجاد نشود. نصب کرکره‌ها پلی کربنات نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد و بهتر است کار نصب آن را به نیروی متخصص و نمایندگی‌های مجاز بسپارید تا درب به‌درستی نصب شود و میزان امنیت آن نیز افزایش یابد. موتور قابل‌نصب بر روی این کرکره‌ها هم می‌تواند توبولار و هم ساید باشد. درواقع نوع موتور را باید با توجه به ابعاد کرکره انتخاب کرد. برای کرکره‌های سبک از موتور توبولار و برای کرکره‌های سنگین از موتور ساید استفاده می‌شود.

قیمت کرکره پلی کربنات نصب درب فروشگاه

قیمت کرکره‌های پلی کربنات با توجه به استحکام و دوام آن بیشتر از سایر کرکره‌های برقی می‌باشد، اما به‌طورکلی قیمت کرکره پلی کربنات نصب درب فروشگاه متفاوت است و نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت؛ چراکه قیمت این کرکره‌ها روزانه در حال تغییر است و میزان قیمت نهایی کرکره به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • اندازه کرکره: هراندازه طول و عرض کرکره بیشتر باشد میزان قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.
  • رنگ کرکره: همان‌طور که گفته شد این کرکره دارای رنگ‌بندی متنوعی است نوع رنگ به‌کاررفته در کرکره نیز در میزان قیمت آن تأثیرگذار است.
  • مدل کرکره: قیمت کرکره پلی کربنات با توجه به مدل آن متفاوت است مثلاً قیمت مدل‌های استیل و لوله‌ای بیشتر از سایر مدل‌ها می‌باشد.
  • وزن و ضخامت تیغه کرکره: تیغه کرکره پلی کربنات دارای ضخامت‌های مختلفی مابین ۳ تا ۶ میلی‌متر است هراندازه میزان ضخامت تیغه بیشتر باشد استحکام آن نیز افزایش میابد؛ بنابراین کرکره‌های دارای تیغه‌های ضخیم از قیمت بیشتری برخوردارند.
  • میزان گارانتی و خدمات پس از فروش کرکره: تمامی کرکره‌های پلی کربنات دارای گارانتی یکسان نمی‌باشند، هراندازه میزان گارانتی کرکره و خدمات پس از فروش آن بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

اگر قصد خرید کرکره پلی کربنات نصب درب فروشگاه را دارید و از میزان قیمت آن بی‌اطلاع هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم با واحد فروش شرکت دیده‌بان گستر قائم تماس حاصل نمایید و از میزان قیمت و مشخصات کرکره‌ها اطلاع یابید.

فروش کرکره پلی کربنات نصب درب فروشگاه

فروشگاه‌ها و سایت‌های مختلفی کرکره پلی کربنات نصب در فروشگاه را به فروش می‌رسانند اما اگر قصد خرید کرکره پلی کربنات فروشگاه را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از شرکت دیده‌بان گستر قائم انجام دهید. این شرکت عرضه‌کننده تمامی مدل‌های کرکره پلی کربنات می‌باشد و در ساخت این کرکره‌ها از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده می‌نمایند و محصولات خود را با گارانتی عرضه می‌کند؛ همچنین این شرکت دارای نمایندگی‌های نصب در سراسر ایران می‌باشد و کار نصب کرکره را در کمترین زمان و با بهترین متد روز انجام می‌دهد.

نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره پلی کربنات در شهرهای مختلف

برای خرید و نصب کرکره پلی کربنات نصب در فروشگاه بهتر است به نمایندگی‌های فروش و نصب آن‌ها مراجعه نمایید تا محصولی باکیفیت و ضمانت به شما عرضه گردد، برخی از نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره پلی کربنات در شهرهای مختلف عبارت‌اند از:

  • نمایندگی دیده‌بان گستر قائم در تهران: آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، جنب پل صنیع خانی، مجتمع آهن مکان، فاز سوم مرکزی، پلاک ۶۸۱٫ تلفن ویژه: ۵۵۴۱۸۲۱ ۰۲۱ تلفن فروش: ۰۹۱۲۱۳۸۳۲۵۰

در پایان لازم به ذکر است که شرکت دیده‌بان گستر قائم (خوبان) در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی فروش و نصب کرکره پلی کربنات نصب در فروشگاه می‌باشد و اگر در سایر شهرها زندگی می‌کنید می‌توانید

برای ثبت سفارش‌های خود با شماره‌های ذکرشده تماس برقرار نمایید.

مقاله کرکره پلی کربنات نصب درب فروشگاه

کرکره پلی کربنات نصب درب فروشگاه کرکره پلی کربنات نصب درب فروشگاه

ایران پلی کربنات