کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان

کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان

کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان(Polycarbonate shutters in building parking):امروزه اکثر کرکره‌های قدیمی جای خود را به کرکره‌های برقی جدید داده‌اند. یکی از انواع جدید کرکره‌های برقی، کرکره پلی کربنات می‌باشد. این کرکره دارای مزایای زیادی نسبت به سایر کرکره‌ها است. کرکره پلی کربنات جزء مستحکم‌ترین کرکره‌ها است و در برابر ضربه بسیار مقاوم است و جزء کرکره‌های نشکن می‌باشد.

این کرکره ضد اشعه UV و ضد حریق است و به‌طور کامل از ساختمان محافظت می‌نماید. کرکره پلی کربنات دارای مدل‌ها و انواع مختلفی است و در مکان‌های مختلف قابل‌نصب می‌باشد. در این مطلب قصد داریم شمارا با انواع کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان و نمایندگی‌های فروش و نصب آن در شهرهای مختلف آشنا نماییم.

انواع کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان

کرکره پلی کربنات با توجه به مدل و جنس تیغه‌ها به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. میزان استحکام تمامی این مدل‌ها بسیار زیاد است. و از ساختمان در برابر سرقت به‌خوبی محافظت می‌نماید. هرکدام از مدل‌های کرکره پلی کربنات مناسب مکانی خاص است. به‌طورکلی برخی از انواع کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان عبارت‌اند از:

  • کرکره شفاف: کرکره شفاف ظاهری شبیه به شیشه دارد اما درواقع جنس تیغه‌های این مدل از نانو پلیمری و پلی کربنات است. این کرکره ضمن دارا بودن ظاهر شفاف و ظریف بسیار مقاوم است و با شدیدترین ضربه‌ها نیز دچار شکستگی نمی‌شود. کرکره شفاف دارای رنگ‌بندی‌های متنوعی همچون دودی، مسی، آبی، برنزی، شیشه‌ای و… است و رنگ فریم‌های آن نیز متفاوت است. یکی دیگر از انواع این مدل کرکره، کرکره آینه‌ای است. این مدل دارای ظاهری بسیار شیک است و تیغه‌های آن به شکل آجری کنار هم چیده شده‌اند. تمامی کرکره‌های پلی کربنات شفاف برای پارکینگ ساختمان بسیار مناسب است و جلوه زیبایی به ساختمان می‌دهد.
  • کرکره غضروف دار: کرکره غضروف دار نیز یکی از انواع کرکره‌های پلی کربنات است. جنس غضروف‌های این کرکره از استیل یا آلومینیوم است و تیغه‌های کرکره به‌وسیله این غضروف‌ها به هم متصل شده‌اند. از کرکره غضروف دار نیز برای مکان‌های مختلفی ازجمله مغازه‌ها و پارکینگ‌ها استفاده می‌شود. میزان مقاومت مدل استیل بیشتر از مدل آلومینیومی است.
  • کرکره پانچ­دار: کرکره پانچ­دار نیز بسیار مناسب پارکینگ طراحی‌شده است. تیغه‌های این کرکره دارای منافذی است که از تاریک شدن پارکینگ جلوگیری می‌کند. کرکره‌های پانچ­دار دارای دو مدل تخت و S شکل هستند و جنس آن از آلومینیوم تک جداره و پلی کربنات است.

نصب کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان

کرکره‌ها پلی کربنات در پارکینگ ساختمان در اندازه‌ها و جنس‌های مختلفی تولید می‌شود و شما می‌توانید با توجه به‌اندازه درب پارکینگ خود طول و عرض دلخواه را انتخاب نمایید. بیشترین عرض قابل‌نصب این کرکره‌ها ۵/۶ متر و بیشترین ارتفاع قابل‌نصب آن‌ها ۸ متر می‌باشد برای نصب این کرکره‌ها بهتر است در هر مترمربع ۹ عدد تیغه وصل شود که تقریباً وزن هر مترمربع آن چیزی حدود ۱۲ کیلوگرم خواهد بود.

بااینکه وزن این کرکره سبک است اما نصب آن نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد؛ ازاین‌رو بهتر است کار نصب کرکره پلی کربنات پارکینگ را به نمایندگی‌های مجاز و نیروی متخصص بسپارید تا اختلالی در باز و بسته شدن درب ایجاد نشود و میزان امنیت آن افزایش یابد. موتور مورداستفاده برای حرکت درآوردن این کرکره‌ها توبولار و یا ساید است. نوع موتور را باید با توجه به وزن کرکره انتخاب کرد برای کرکره‌های سبک از موتور توبولار و برای کرکره‌های سنگین از موتور ساید استفاده می‌شود.

قیمت کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان

ازآنجایی‌که کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان دارای مدل‌های مختلفی است، نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت چراکه میزان قیمت نهایی کرکره به عوامل مختلفی بستگی دارد برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • ابعاد کرکره: هراندازه طول و عرض کرکره بیشتر باشد میزان قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.
  • رنگ کرکره: قیمت کرکره‌ها با توجه به نوع رنگ تیغه و فریم متفاوت است.
  • مارک و برند کرکره: این نوع کرکره‌ها دارای مارک‌ها و برندهای مختلفی هستند معمولاً قیمت برند اروپایی بیشتر از سایر مارک‌ها می‌باشد.
  • جنس کرکره: همان‌طور که گفته شد جنس این کرکره‌ها از مواد پلی کربنات و آلومینیوم و یا استیل است، مدل‌های استیل از مقاومت و استحکام بالایی برخوردارند و درنتیجه قیمت آن‌ها نیز بیشتر است؛ همچنین قیمت مدل لوله‌ای بیشتر از سایر کرکره‌ها می‌باشد.
  • میزان گارانتی و خدمات پس از فروش کرکره: تمامی کرکره‌های پلی کربنات دارای گارانتی یکسان نمی‌باشند، هراندازه میزان گارانتی کرکره و خدمات پس از فروش آن بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

اگر قصد خرید کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان را دارید و از میزان قیمت آن بی‌اطلاع هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم با واحد فروش شرکت دیده‌بان گستر قائم تماس حاصل نمایید و از میزان قیمت و مشخصات کرکره‌ها اطلاع یابید.

فروش کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان

فروشگاه‌های مختلفی به‌صورت حضوری یا اینترنتی کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان را به فروش می‌رسانند اما اگر قصد خرید کرکره پلی کربنات برای پارکینگ خود دارید؛ ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، خرید خود را از شرکت دیده‌بان گستر قائم انجام دهید. این شرکت عرضه‌کننده تمامی مدل‌های کرکره پلی کربنات می‌باشد و در ساخت این کرکره‌ها از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده می‌نمایند و محصولات خود را با گارانتی عرضه می‌کند؛ همچنین این شرکت دارای نمایندگی‌های نصب در سراسر ایران می‌باشد و کار نصب کرکره را در کمترین زمان و با بهترین متد روز انجام می‌دهد.

نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره پلی کربنات در شهرهای مختلف

برای خرید و نصب کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان بهتر است به نمایندگی‌های مجاز فروش و نصب آن‌ها مراجعه نمایید تا محصولی با گارانتی به شما عرضه گردد، برخی از نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره پلی کربنات در شهرهای مختلف عبارت‌اند از:

  • نمایندگی دیده‌بان گستر قائم در تهران: آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، جنب پل صنیع خانی، مجتمع آهن مکان، فاز سوم مرکزی، پلاک ۶۸۱٫ تلفن ویژه: ۵۵۴۱۸۲۱ ۰۲۱ تلفن فروش: ۰۹۱۲۱۳۸۳۲۵۰

در پایان لازم به ذکر است که شرکت دیده‌بان گستر قائم (خوبان) در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی فروش و نصب کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان می‌باشد و اگر در سایر شهرها زندگی می‌کنید می‌توانید

برای ثبت سفارش‌های خود با شماره‌های ذکرشده تماس برقرار نمایید.

مقاله کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان

کرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمانکرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمانکرکره پلی کربنات در پارکینگ ساختمان

ایران پلی کربنات