درب کرکره برقی

درب کرکره برقی

درب کرکره برقی

درب کرکره برقی

درب کرکره برقی (Electric shutter doors): امروزه استفاده از کرکره‌های برقی گسترش زیادی یافته است و بیشتر کرکره‌های قدیمی جای خود را به کرکره‌های برقی داده‌اند. کرکره‌های برقی دارای مزایای زیادی هستند و باعث سهولت دررفت و آمد و امنیت بیشتر ساختمان می‌شوند. این کرکره‌ها در مکان‌های مختلفی مانند مغازه‌ها، مجتمع‌های تجاری و مسکونی، سوله‌ها، پارکینگ‌ها، باشگاه‌ها و… مورداستفاده قرار می‌گیرند.

کرکره‌های برقی دارای انواع و برندهای مختلفی هستند و از جنس‌های متفاوتی ساخته می‌شوند. میزان استحکام و قیمت درب کرکره برقی باهم متفاوت است. در این مطلب قصد داریم شمارا با انواع درب کرکره برقی و نمایندگی‌های فروش و نصب این کرکره‌ها در شهرهای مختلف آشنا نماییم تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

انواع درب کرکره برقی

درب کرکره برقی برحسب جنس و مدل تیغه آن به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. برخی از انواع تیغه این کرکره‌ها عبارت‌اند از:

تیغه کرکره آلومینیومی یا اکسترود

این تیغه‌ها در اندازه‌های مختلفی مانند ۶۰، ۸۰ و ۱۰۰ سانتیمتری تولید می‌شوند. در ساخت این تیغه‌ها از سه نوع آلومینیوم استفاده می‌شود. دسته اول تیغه‌هایی هستند که از آلومینیوم اصل و یا فابریک تولید می‌شوند و دارای استحکام بالایی می‌باشند. دسته دوم به آن تیغه سرشاخه یا DC گفته می‌شود که اضافه‌های آلومینیوم سرشاخه‌های فابریک ذوب‌شده و مورداستفاده مجدد قرار می‌گیرند.

میزان استحکام این نوع تیغه کمتر از مدل فابریک است. نوع سوم تیغه‌هایی هستند از ضایعات و ظروف آلومینیومی ساخته می‌شوند. این تیغه‌ها دارای سروصدای زیاد و مقاومت کمی می‌باشند. به همین دلیل استفاده از آن‌ها چندان توصیه نمی‌شود. تیغه‌های آلومینیومی پراستفاده‌ترین نوع تیغه کرکره در ایران می‌باشند.

تیغه کرکره پلی کربنات یا شفاف

تیغه‌های پلی کربنات نیز یکی دیگر از انواع درب کرکره برقی است. این تیغه‌ها از مواد اولیه مختلفی ساخته می‌شوند. جنس مواد اولیه این تیغه‌ها می‌تواند از آلمان، کره، چین یا ایران باشد که دارای قیمت‌ها و استحکام مختلفی هستند. تیغه‌های پلی کربنات مقاوم‌ترین تیغه‌ها در برابر ضربه، حرارت، خراش و اشعه ماوراءبنفش هستند و به کرکره ضد سرقت شهرت دارند. این تیغه‌ها با فلزات دیگری همچون استیل و آلومینیوم مونتاژ می‌شوند و مدل‌های مختلفی مانند کرکره غضروف دار و کرکره لوله‌ای را به وجود می‌آورند.

تیغه کرکره فولادی

تیغه کرکره فولادی نیز یکی از انواع تیغه‌هایی است که برای درب‌ها و کرکره‌های برقی مورداستفاده قرار می‌گیرند. این تیغه‌ها از جنس فولاد بوده و دارای ضخامت‌های مختلفی هستند. این تیغه‌ها ارزان‌قیمت می‌باشند اما معمولاً سروصدای زیادی در هنگام باز و بسته شدن ایجاد می‌کنند و به همین دلیل بیشتر از این کرکره‌ها در مکان‌های صنعتی استفاده می‌شود.

نصب درب کرکره برقی

نصب درب کرکره برقی با توجه به نوع تیغه و مدل آن تا حدودی متفاوت است. باید توجه داشت که نصب تمامی کرکره‌های برقی نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد و فرد غیرمتخصص نمی‌تواند آن را نصب نماید. ازاین‌رو بهتر است کار نصب این کرکره‌ها را به نمایندگی مجاز بسپارید تا کرکره به‌درستی نصب شود و میزان امنیت آن افزایش یابد.

قیمت درب کرکره برقی

همان‌طور که گفته شد درب کرکره‌های برقی دارای مدل‌های مختلفی هستند و از قیمت‌های مختلفی برخوردارند. میزان قیمت کرکره برقی بستگی به عوامل مختلفی دارد. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • جنس و مدل کرکره: جنس و مدل کرکره مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت کرکره‌های برقی است. معمولاً مدل‌های فولادی و آلومینیومی دارای قیمت پایین‌تری نسبت به کرکره‌های پلی کربنات هستند. البته قیمت مدل‌های مختلف کرکره‌های پلی کربنات یا آلومینیومی نیز باهم متفاوت است.
  • ابعاد کرکره: اندازه کرکره نیز یکی از عوامل تأثیرگذار در میزان قیمت آن هست. هراندازه طول و عرض کرکره بیشتر باشد میزان قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.
  • میزان ضخامت تیغه کرکره: میزان ضخامت تیغه‌های کرکره برقی متفاوت است. هراندازه ضخامت تیغه‌های کرکره بیشتر باشد، استحکام آن افزایش می‌یابد به همین دلیل کرکره‌های ضخیم و چند جداره از قیمت بیشتری برخوردارند.
  • نوع موتور کرکره: نوع موتور کرکره نیز در میزان قیمت نهایی کرکره تأثیرگذار است. برای کرکره‌های برقی می‌توان از موتورهای توبولار یا ساید استفاده کرد. موتورهای ساید دارای قدرت و قیمت بیشتری هستند.
  • میزان گارانتی و خدمات پس از فروش کرکره: تمامی کرکره‌های برقی از گارانتی یکسانی برخوردار نیستند، هراندازه میزان گارانتی و خدمات پس از فروش کرکره بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است.

اگر قصد دارید از میزان قیمت انواع درب کرکره برقی اطلاع یابید، با واحد فروش دیده‌بان گستر قائم تماس برقرار نمایید و از آن‌ها بخواهید شمارا در انتخاب کرکره برقی مناسب و میزان قیمت آن راهنمایی نمایند.

فروش انواع درب کرکره برقی

فروشگاه‌های مختلفی به‌صورت حضوری یا اینترنتی درب کرکره‌های برقی را به فروش می‌رسانند اما اگر قصد خرید انواع کرکره برقی را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از شرکت دیده‌بان گستر قائم انجام دهید. این شرکت عرضه‌کننده تمامی مدل‌های کرکره برقی هست و در ساخت این کرکره‌ها از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده می‌نمایند و محصولات خود را با گارانتی عرضه می‌کند.

از دیگر مزیت خرید از شرکت دیده‌بان گستر قائم این است که شما خریدی مستقیم خواهید داشت و درنتیجه واسطه‌های فروش حذف‌شده و شما کرکره پلی کربنات را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری خواهید کرد. همچنین این شرکت دارای نمایندگی‌های نصب در سراسر ایران هست و کار نصب کرکره را در کمترین زمان و با بهترین متد روز انجام می‌دهد.

نمایندگی‌های فروش و نصب درب کرکره برقی در شهرهای مختلف

برای خرید و نصب درب کرکره برقی بهتر است به نمایندگی‌های فروش و نصب آن‌ها مراجعه نمایید تا محصولی با گارانتی به شما عرضه گردد، برخی از نمایندگی‌های فروش و نصب کرکره برقی در شهرهای مختلف عبارت‌اند از:

  • نمایندگی دیده‌بان گستر قائم در تهران: آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، جنب پل صنیع خانی، مجتمع آهن مکان، فاز سوم مرکزی، پلاک ۶۸۱٫ تلفن ویژه: ۵۵۴۱۸۲۱ ۰۲۱ تلفن فروش: ۰۹۱۲۱۳۸۳۲۵۰

در پایان لازم به ذکر است که شرکت دیده‌بان گستر قائم (خوبان) در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی فروش و نصب انواع درب کرکره برقی هست و اگر در سایر شهرها زندگی می‌کنید می‌توانید

برای ثبت سفارش‌های خود با شماره‌های ذکرشده تماس برقرار نمایید.

مقاله درب کرکره برقی

ایران پلی کربنات